BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van peter van de burgt (14)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het zou kunnen zijn dat tijdens het boren van de doorvoer van de elektra leiding, er…"

peter van de burgt heeft 24 Aug 2018 gereageerd op Wie heeft een verklaring voor het aftekenen van leidingen in een Ytong wand?

5 24 Aug 2018
Antwoord van Mathilde Wansdronk

"beste Pieter, ik vrees dat je helemaal gelijk hebt. Zover ik weet zijn er geen subsi…"

peter van de burgt heeft 30 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015
Antwoord van Frank van Unen

"Beste Mary, wij hebben goede ervaring met DRT vloeren uit Oss. Succes verder."

peter van de burgt heeft 25 Aug 2014 gereageerd op Informatie gezocht over toepassing van pleistervloeren in woningen.

8 29 Aug 2014
Antwoord van Gijs Verheij

"Beste Cock, ik heb een bouwbedrijf in Veghel en wij werken momenteel aan het Hott vo…"

peter van de burgt heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Geachte Lezers, moeten we het ook een beetje anders zien, kijk eens hoe goed nederla…"

peter van de burgt heeft 5 Mrt 2014 gereageerd op Staat gezondheid op de bouwplaats hoog genoeg op de agenda?

3 9 Mrt 2014
Antwoord van Martin F. Valk

"Jazeker, ook dit is een belangrijke maatregel, waar bij mijn bedrijf (vele verbouwin…"

peter van de burgt heeft 19 Feb 2014 gereageerd op Het herstel wordt nu echt zichtbaar in de bouw, zie jij het ook?

6 19 Feb 2014
Antwoord van Rene van Olphen

"Natuurlijk wil iedereen dat het beter wordt, maar ik vrees dat de heren die dit roep…"

peter van de burgt heeft 18 Feb 2014 gereageerd op Het herstel wordt nu echt zichtbaar in de bouw, zie jij het ook?

6 19 Feb 2014
Antwoord van Rene van Olphen

"beste Marcel, wij als bouwbedrijf storten altijd de betonvloer op de isolatie, dan h…"

peter van de burgt heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

"Beste Hanno, ik heb een 1 mans vloerenbderijf die dit regelmatig voor ons doet. Ik g…"

peter van de burgt heeft 14 Nov 2012 gereageerd op Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

18 27 Jun 2014
Antwoord van Maik

"Beste Paul, Marcel, willen jullie in de gaten houden dat het kozijn vaak eerst gemon…"

peter van de burgt heeft 8 Nov 2012 gereageerd op (Hoe) moet glas luchtdicht gemonteerd worden?

10 5 Sept 2013
Antwoord van Erik Jan Heijink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+