BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Marieke Lambrecht (8)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dag Michel, Ik wil je graag wijzen op het boek dat onlangs is verschenen "Het verpl…"

Marieke Lambrecht heeft 13 Aug 2014 gereageerd op Ik ben op zoek naar bouwprofs die zich actief bezig houden met de senioren doelgroep. Wie helpt?

2 25 Aug 2014
Antwoord van Gerold Meenhuis

"Dag Eddie, Neem eens een kijkje op http://www.forbo-flooring.nl/Project-toepassingen…"

Marieke Lambrecht heeft 10 Okt 2012 gereageerd op Is een PVC vloer toe te passen in een sportaccommodatie ivm de zware belastinggraad?

10 10 Okt 2012
Antwoord van Marieke Lambrecht

"Dag Jeroen, Om te kunnen vergelijken welk materiaal beter de warmte doorlaat, kan j…"

Marieke Lambrecht heeft 24 Jul 2012 gereageerd op Bestaat er een vloerbedekking die qua akoestiek goed samen gaat met vloerverwarming?

15 15 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

"Beste Hans,   Zeker gezien de reactie van Ing. de Vries kan je misschien ook even ki…"

Marieke Lambrecht heeft 12 Jul 2012 gereageerd op Wie kan mij een lichtblauwe monolitische betonvloer leveren?

18 18 Jul 2012
Antwoord van Jimme Akkerman

"Dag Eric, De constante factor in de reacties is dat de ene situatie de andere niet…"

Marieke Lambrecht heeft 3 Mei 2012 gereageerd op Alzheimerwoning

8 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Beste Eddie,   Als het puur om de uitstraling gaat, kan je ook Marmoleum overwegen.…"

Marieke Lambrecht heeft 13 Dec 2011 gereageerd op Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+