BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Arjen van der Wal (7)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"hallo Brenda, Wij van Bouwtech Frl. zijn zeker instaat  - en daartoe ook graag bere…"

Arjen van der Wal heeft 26 Jun 2014 gereageerd op ik ben op zoek naar een bedrijf die een bestaande kelder echt goed waterdicht kan krijgen.

18 29 Jun 2014
Antwoord van Peter van den Ende

"Goedemorgen, Er zijn buiten het nogmaals injecteren (al het goede komt in drieën) no…"

Arjen van der Wal heeft 6 Feb 2014 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?

12 15 Sept 2017
Antwoord van Sebastiaan Netten

"Hierbij aanvullende info, plavuizenvloer inmiddels verwijderd en er is al een nieuwe…"

Arjen van der Wal heeft 8 Nov 2012 gereageerd op Plavuizenvloer staat bol en is geheel gescheurd. Wat kan de oorzaak zijn?

11 11 Nov 2013
Antwoord van Peer Schoofs

"Goedemorgen Gudule, Eerste gedachte gang, behandelen tegen optrekkend vocht, maar zo…"

Arjen van der Wal heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Hallo Gert Jan, Hier zou ik kiezen voor een cementgebonden PU vloersyteem, Google ma…"

Arjen van der Wal heeft 18 Jul 2012 gereageerd op Vloeistofdichte vloer

11 21 Jul 2012
Antwoord van Pleun Kleinveld

"Hallo Gerard, Afwerking buitenzijde met dakbedekking zou niet mijn eerte keus zijn g…"

Arjen van der Wal heeft 19 Dec 2011 gereageerd op Afwerking van een in het werk gestorte betonkelder. Direct of na een stookseizoen?

12 19 Dec 2011
Antwoord van Stefan De Vleeschauwer

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+