BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Simon van Wonderen (13)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Voor vochtige en schimmelige kelders, maar ook voor kruipruimtes raad ik een damp op…"

Simon van Wonderen heeft 18 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Deze opmerking is verwijderd omdat deze in strijd is met ons forumreglement. Het is…"

Simon van Wonderen heeft 21 Mrt 2013 gereageerd op Kan er een verandering in het binnenklimaat van een woning optreden na na-isolatie van de vloer?

17 15 Apr 2013
Antwoord van Ton Willemsen

"Gebruik bij renovatie, restauratie en nieuwbouw een damp open stucmortel, die vocht…"

Simon van Wonderen heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Gudule, ik kan je een demonstratie geven van de werking van een dampopen, isolerend…"

Simon van Wonderen heeft 12 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Goedemorgen! Een heel goede methode is de sanering en revitalisering van de binnen-…"

Simon van Wonderen heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Jan, met jou zou ik kunnen praten. In Duitsland o.a. wordt zowel voor binnenmuren al…"

Simon van Wonderen heeft 1 Mrt 2012 gereageerd op Is luchtdicht èn dampopen bouwen onmogelijk in Nederland?

20 8 Mei 2012
Antwoord van Yke Ferdinands

"Voor de buitenmuur beveel ik een minerale thermische mortel aan bij 5 cm dikte al ee…"

Simon van Wonderen heeft 15 Feb 2012 gereageerd op Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

24 15 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Geachte heer Roodt,   als de kelder waterdicht is, kan het wel zijn dat je toch voch…"

Simon van Wonderen heeft 15 Feb 2012 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er voor het maken van een kelder op duurzame wijze?

10 16 Feb 2012
Antwoord van Drs. Ing. Jelle Vedder

"Deze opmerking is verwijderd omdat deze in strijd is met ons forumreglement. Het is…"

Simon van Wonderen heeft 12 Feb 2012 gereageerd op Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

24 15 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Deze opmerking is verwijderd omdat deze in strijd is met ons forumreglement. Het is…"

Simon van Wonderen heeft 7 Feb 2012 gereageerd op Wat is de meest effektieve manier om een ongeisoleerde spouwmuur te isoleren?

26 9 Feb 2012
Antwoord van George Balsing

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+