BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Peter van Oppen (10)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dag Wim Aan het relaas van Herman wil ik nog toevoegen, dat, behalve ionen in de luc…"

Peter van Oppen heeft 26 Jan 2012 gereageerd op droge lucht bij ventileren middels balansventilatie met warmteterugwinning

15 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Geluidsbewust bouwen gaat nu eens niet over de "planet" kant van duurzaam bouwen, ma…"

Peter van Oppen heeft 6 Apr 2011 gereageerd op Moet geluidsbewust bouwen onderdeel zijn of worden van duurzaam bouwen?

9 13 Jan 2012
Antwoord van Sebastiaan van Ineveld

"Daniël en anderen. Ik denk ook, dat hulpmiddelen zoals GPR-Gebouw, BREEAM-NL en Gree…"

Peter van Oppen heeft 28 Jan 2011 gereageerd op Hoe duurzaam vindt u de huidige duurzaamheidslabels eigenlijk?

10 7 Feb 2011
Antwoord van Taco van den Broek

"Daniël. Natuurlijk overdrijf ik een beetje, maar de essentie klopt wel. GPR-Gebouw i…"

Peter van Oppen heeft 28 Jan 2011 gereageerd op Hoe duurzaam vindt u de huidige duurzaamheidslabels eigenlijk?

10 7 Feb 2011
Antwoord van Taco van den Broek

"Ja en nee. Elke doelgroep hanteert zijn eigen labels: GPR voor gemeenten, BREEAM voo…"

Peter van Oppen heeft 28 Jan 2011 gereageerd op Hoe duurzaam vindt u de huidige duurzaamheidslabels eigenlijk?

10 7 Feb 2011
Antwoord van Taco van den Broek

"De visie van de heer Tossaint lijkt me vooruitstrevend en logisch. De nieuwbouw zit…"

Peter van Oppen heeft 7 Jan 2011 gereageerd op Is de renovatiemarkt de reddende engel voor de bouwsector?

11 11 Jan 2011
Antwoord van andries laane

"Ik ben het hier erg mee eens, ook al klinkt "een voortdurende crisis" onprettig. Maa…"

Peter van Oppen heeft 8 Nov 2010 gereageerd op Voor de bouw kan de crisis kan niet lang genoeg duren...

13 13 Nov 2010
Antwoord van Paul Muller

"Dag Andre. Ik ben pas sinds kort bij Bouwprofs. Jouw uitnodiging om mezelf toe te li…"

Peter van Oppen heeft 7 Sept 2010 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Michel. De omslag naar productiegericht naar klantgericht voor ontwerpers en bouwers…"

Peter van Oppen heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Hoe transformeren we de bouw tot een klantgerichte sector?

12 9 Sept 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+