BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van René Verschuur (11)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Kees, De ideale hoek voor zonnepanelen is 36 graden en ligging op zuid. Maar we lev…"

René Verschuur heeft 17 Nov 2014 gereageerd op Wat is de goede hellingshoek voor pv-panelen?

10 17 Nov 2014
Antwoord van René Verschuur

"Beste Gerrit Jan, Behalve een bouwkundig advies en calculatiebureau www.bouwplan.bi…"

René Verschuur heeft 18 Aug 2014 gereageerd op Wie heeft ervaring met het installeren van zonnepanelen met keramische leipannen?

10 25 Aug 2014
Antwoord van Jan van Leeuwen

"Ervan uitgaande dat de spouwisolatie juist is aangebracht en van een erkend en getes…"

René Verschuur heeft 30 Mei 2014 gereageerd op schimmelvorming en zwam na isolatie in de spouw, wie is verantwoordelijk?

8 4 Jun 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Behalve een bedrijf in Bouwbegeleiding en Calculatie heb ik ook een bedrijf in Zonne…"

René Verschuur heeft 8 Okt 2013 gereageerd op Zonnepanelen: doe-het-zelf of met installatie?

14 4 Nov 2013
Antwoord van Ingeborg van den Ban

"Zonnepanelen worden afgestemd op de woning ivm de ligging en de hoek van de panelen,…"

René Verschuur heeft 27 Aug 2013 gereageerd op Moeten zonnepanelen wel opgenomen worden in het energielabel?

20 27 Aug 2013
Antwoord van Ben Klunder

"Ik zou Stolker Glas uit Nieuwegein bellen, zij hebben als leverancier een grote kenn…"

René Verschuur heeft 28 Apr 2011 gereageerd op Wie heeft advies over het ontwerp van een glazen deur?

8 28 Apr 2011
Antwoord van René Verschuur

"Dit is zeker een hele interessante discussie. Ik waag het te betwijfelen of de kwali…"

René Verschuur heeft 15 Apr 2011 gereageerd op Bouwen wij in Nederland zoveel beter?

7 18 Apr 2011
Antwoord van H

"Tja, daarom is het goed om een bouwbegeleider te zoeken. Ik maak een begroting/budge…"

René Verschuur heeft 15 Feb 2011 gereageerd op ZUCHT, waarom is het zo moeilijk een betrouwbare AANNEMER in Rotterdam te vinden....

22 17 Feb 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"Ik denk dat je groutankers bedoelt, wij hebben dat gebruikt voor het stabilizeren va…"

René Verschuur heeft 26 Jan 2011 gereageerd op Vraag over wegenbouw: wie maakt wegfundering met gebruikmaking van de huidige grondlaag.

2 27 Jan 2011
Antwoord van J. ( Hans ) de Wit

"De 6% regeling zou algemeen moeten gelden dus ook over materialen en niet alleen ove…"

René Verschuur heeft 17 Nov 2010 gereageerd op BouwProfs stelling: Kabinet moet de bouw opnieuw te hulp schieten!

13 18 Nov 2010
Antwoord van Ben Kruseman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+