BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van George Balsing (95)

Discussies waarop is gereageerd (95) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Als het opencellig is, lijkt het verstandig er mee op te passen omdat vocht dan een…"

George Balsing heeft 23 Apr 2013 gereageerd op Icynene isolatie, wie heeft ervaring met deze foam?

6 23 Apr 2013
Antwoord van Peter Blijleven

"Isoleren en isoleren zijn 2 verschillende dingen. Wat is dat; goed geïsoleerd? Welk…"

George Balsing heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Arme Jean Paul, stel je een vraag krijg je 20 verschillende experts met allemaal een…"

George Balsing heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Denk dat er eerst bepaald moet worden welke isolatiewaarde je wilt behalen. Je doet…"

George Balsing heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Volgens mij is er ook een ISO methode voor. Misschien kan je eens vragen hoe men dat…"

George Balsing heeft 19 Nov 2012 gereageerd op Hoe bewaak ik het beste de waarden van de thermische schil?

8 20 Nov 2012
Antwoord van marco Korsten

"De do's en don'ts bepalen lijkt me mede afhankelijk van de volledige kennis omtrent…"

George Balsing heeft 8 Okt 2012 gereageerd op De “Rc 5 discussie” is geen wervend uithangbord voor de Nederlandse bouw.

9 27 Okt 2012
Antwoord van Marc Groot Koerkamp

"Prima verhaal; duidelijk en realistisch. De technische kanten zijn al jaren geleden…"

George Balsing heeft 8 Okt 2012 gereageerd op De “Rc 5 discussie” is geen wervend uithangbord voor de Nederlandse bouw.

9 27 Okt 2012
Antwoord van Marc Groot Koerkamp

"Richard, ik waardeer alleen je poging al. Verder zou ik zo'n themadag ook interessan…"

George Balsing heeft 23 Aug 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Pieter Jan, denk eens aan Isodun, op basis van VP panelen, van de CRH bouwmaterialen…"

George Balsing heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

"Sponsors misschien? De PUR lobby?"

George Balsing heeft 23 Apr 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+