BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michaël de Vos (188)

Discussies waarop is gereageerd (184) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Injecteren zou een blijvende oplossing moeten zijn, maar er zijn uitzonderingen. Mur…"

Michaël de Vos heeft 6 Feb 2014 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?

12 15 Sept 2017
Antwoord van Sebastiaan Netten

"Zouden we kunnen stellen dat de NAM door zich niet te verzekeren nalatig is geweest?…"

Michaël de Vos heeft 30 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Beste Frank, AIG donderde gewoon om nadat ze iets teveel Asset Backed Securitiesvan…"

Michaël de Vos heeft 28 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Beste Ed, Ik ben niet zo naïef. We moeten bij de rechters proberen voor het voetlich…"

Michaël de Vos heeft 28 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Frank, Ed, om alvast een klein beetje vooruit te lopen op wat ik vind: Het lijkt mij…"

Michaël de Vos heeft 27 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Ik heb de NAM vanmorgen maar eens een briefje geschreven of ze eigenlijk verzekerd z…"

Michaël de Vos heeft 27 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Quis custodet ipsos custodiet ipsos custodet (et cemaentariis)?"

Michaël de Vos heeft 8 Jan 2014 gereageerd op Jaagt de gemeente Amsterdam aannemers op kosten?

9 10 Jan 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"De meeste verkopers van boormachines hebben geen bal verstand van boormachines. Hoog…"

Michaël de Vos heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Graag advies over dakbedekking plat dak

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Een professional in uitvoering (óók al ter discussie) is nog geen professional in ad…"

Michaël de Vos heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Graag advies over dakbedekking plat dak

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Beste mensen, Jullie verwaarlozen de contractuele aspecten. Betalingen inhouden kun…"

Michaël de Vos heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Graag advies over dakbedekking plat dak

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+