BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'betonvloer' (10)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Welke oplossingen zijn er om isolatie te laten drogen na lekkage?

Tijdens een grote lekkage is in een appartementencomplex veel water op en onder de isolatie terecht gekomen. De cementgebonden dekvloer is…

Begonnen door BouwProfs Redactie

6 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

Zijn er wettelijke verplichtingen ten aanzien van het gebruik van folie onder betonvloeren?

Roel Winkel werkt bij HRB Projecten. In de BouwProfs Linkedin groep stelt Roel de volgende vraag: Folie onder een betonvloer is toch algeme…

Begonnen door BouwProfs Redactie

6 5 Sept 2014
Antwoord van jacques serle

Plavuizenvloer staat bol en is geheel gescheurd. Wat kan de oorzaak zijn?

Onderstaande vraag kreeg ik vandaag op de mail, ik heb zelf meer info nodig, maar mogelijk is er iemand die dit wel eens heeft gezien/meege…

Begonnen door Arjen van der Wal

11 11 Nov 2013
Antwoord van Peer Schoofs

Wie heeft ervaring met PUR spuiten op een vloer ?

Als ik een klein belrondje doe hoor ik veel tegenstrijdige berichten. Vandaar mijn vraag aan jullie, de bouwprofs van Nederland:  De case i…

Begonnen door Jan Broekman

16 5 Okt 2013
Antwoord van Michel Eek

Advies gevraagd omtrent uitvoering monoliet betonvloer op afschot.

Martien Janssen is directeur / eigenaar van Janssen Ingenieursbureau. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij vandaag de volgende vraag…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 8 Jan 2013
Antwoord van Jimme Akkerman

Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

Een klant van mij wil een begane grond betonvloer op zand gaan storten en deze isoleren (dus zonder kruipruimte) omdat zijn woning uitgebre…

Begonnen door Marcel Haan

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

Wie weet een oplossing voor het passeren van gas- en waterleidingen over een dilatatie?

Wie heeft een voorbeeld of een oplossing over het passeren van gas- en/of waterleidingen over een gebouwdilatatie. De gas- en waterleidinge…

Begonnen door kees

9 26 Okt 2012
Antwoord van Harry Noordberger

CV-leidingen op stadsverwarming en gelegd in de druklaag van de betonvloer kunnen gaan lekken? Waarom en wat is de adequate oplossing?

Germ Eppinga stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag.In een appartementencomplex (ca 180 woningen; opgeleverd ca 1998) is…

Begonnen door Michel Eek

10 8 Okt 2012
Antwoord van Germ Eppinga

Wie kan mij een lichtblauwe monolitische betonvloer leveren?

Hans Janssen werkt bij Janssen Bouw Helden als manager New Business, C2C & Sustainability. In de BouwProfs groep op Linkedin is hij op…

Begonnen door BouwProfs Redactie

18 18 Jul 2012
Antwoord van Jimme Akkerman

Vraag over na-isolatie betonvloer.

Raymond Mos is bouwkundig adviseur bij Het Gebouw Advies en Ontwerp. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik ben…

Begonnen door Andre Letsch

14 11 Jan 2011
Antwoord van Beate Bouwman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+