BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'energiezuinig' (11)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

Er zijn verschillende mogelijkheden om duurzaam te investeren en energiezuinig te bouwen. Betonkernactivering is hier één van. Ik ben aan…

Begonnen door BouwProfs Redactie

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

bestaande spouwmuur na-isoleren + nieuwe buitengevel

Ziet iemand bouwtechnische problemen bij de volgende opbouw? Het betreft een bestaande bungalow met een bestaande spouwmuur. Deze wordt ene…

Begonnen door ing. Rob van Rooij

12 19 Mei 2016
Antwoord van Jules K

Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

Ik ben bezig met de voorbereiding van de grondige verbouwing van een woning, deze zal zeer energiezuinig worden. Bij de studie viel me op d…

Begonnen door Pieter Hogendoorn

12 31 Mrt 2015
Antwoord van Frank van Unen

Geeft het Energielabel eindelijk grip op energie prestaties?

Het door de overheid ingevoerde energielabel is ruim een maand oud en verschillende discussies barsten inmiddels los. Het systeem zou fraud…

Begonnen door BouwProfs Redactie

6 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?

Een energiezuinige woning kan op diverse manieren ontwikkeld worden. Maar wat is nu eigenlijk de beste basis om zo'n duurzaam huis te ontwi…

Begonnen door BouwProfs Redactie

16 8 Feb 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

Wie kent praktische oplossingen om rijtjeshuizen in de stad te verduurzamen?

Studenten van de TU Delft winnen diverse internationale prijzen met hun idee om rijtjeshuizen in steden duurzaam te renoveren. De gedachte…

Begonnen door Andre Letsch

5 5 Dec 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

Kan het bouwen eindelijk weer beginnen?

Maxime Verhagen van Bouwend Nederland zegt vandaag op de site van Bouwend Nederland dat het bouwen weer kan beginnen nu het kabinet en Aede…

Begonnen door Michel Eek

4 3 Sept 2013
Antwoord van Kregting

Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

Wij hebben vorig jaar 9 stuks energie zuinige en energie neutrale koloniewoningen in Frederiksoord en Wilhelminaoord gebouwd. (zie www.kolo

Begonnen door Hilco Broekman

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

Wie kan mij iets vertellen over het gasverbruik van overdekte zwembaden?

Romke van der Wal werkt bij CRH Claysolutions. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik ben benieuwd hoe groot de…

Begonnen door BouwProfs Redactie

8 4 Mrt 2013
Antwoord van Menno Gijrath

Gezocht aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning in combinatie met zonnepanelen, zonneboilier, warmtepomp en groen dak.

Esther Stufkens is in de BouwProfs groep op Linkedin op zoek naar een aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning. Haar vraag luidt…

Begonnen door Michel Eek

22 10 Mrt 2012
Antwoord van peter van de burgt

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+