BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'gevel' (27)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Voldoen 'normale' ventilatieroosters nog wel qua geluidbelasting?

Bernard Blokzijl is bouwkundig ingenieur. In de BouwProfs linkedin groep stelt hij het volgende aan de orde: Bij meerdere projecten heeft d…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 28 Nov 2014
Antwoord van jacques serle

Kan een spouwmuur met aan de buitenkant isolatie damp open zijn?

Kan een spouwmuur damp open zijn als deze isolatie aan de buitenkant heeft? Ik stel deze vraag in het kader van een casestudie. In de tradi…

Begonnen door BouwProfs Redactie

17 20 Okt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

Wie kan mij vertellen wat de maximale temperatuur van gevelmaterialen kan worden onder invloed van instraling door de zon?

Richard Pol stelt in de BouwProfs Linkedin groep de volgende vraag: Wie kan mij vertellen wat de maximale temperatuur van gevelmaterialen k…

Begonnen door BouwProfs Redactie

5 8 Sept 2014
Antwoord van Mario van Leeuwen

Onaanvaardbare opwarming bij glazen gevel, Wie weet budgettair aantrekkelijke oplossingen?

Wij voorzien onze ontwerpen graag van veel glas. Een glazen gevel van muur tot muur en liefst van vloer tot plafond zeker wanneer je aan ee…

Begonnen door nico fierloos

14 1 Jul 2014
Antwoord van Joop Bensdorp

Kwaliteit damwand gevel en dakplaten, waar moet ik op letten?

Ik ben geen bouwkundig , ik zit in de interieurbouw , maar ik heb nu wel met een bedrijsfgebouw verbouwing te maken. Wie kan mij iets verte…

Begonnen door Ronald Schouwink

4 23 Jun 2014
Antwoord van henk van de meent

Vind jij baksteen ook het meest duurzame gevelproduct?

Uit de European Architectural Barometer, een onderzoek dat elk kwartaal wordt uitgevoerd onder 1600 architecten uit acht Europese landen, b…

Begonnen door Andre Letsch

12 31 Jan 2014
Antwoord van Wouter Klijn

Vraag over plaatsing van gevelkozijnen in gevels op de erfgrens.

Ik ben bezig met het realiseren van een woning in een monumentale opslagloods van twee verdiepingen. Op de begane grond zijn de slaapkamers…

Begonnen door Andries Koster

4 24 Jan 2014
Antwoord van j.g min

Welke goedkopere alternatieven voor houtskeletbouw zijn er om een goed geïsoleerde gevel (RC>7) te bereiken?

Paul Meindersma is Projectleider ICT bij het Ministerie van Infrastructuur en Milieu. In de Duurzaam Bouwen groep op Linkedin stelt hij de…

Begonnen door BouwProfs Redactie

16 20 Sept 2013
Antwoord van Bert Rouwenhorst

(Hoe) moet glas luchtdicht gemonteerd worden?

Marcel Nooijen is bouwkundig thermograaf. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Kan / wil iemand mij helpen met ee…

Begonnen door BouwProfs Redactie

10 5 Sept 2013
Antwoord van Erik Jan Heijink

Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

Casper Niezen stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Voor een woning willen we een open houten gevel toepassen, een gev…

Begonnen door Michel Eek

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+