BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'zonnepanelen' (14)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Leveren zonnepanelen meer op in de winter dan in de zomer?

Zonnepanelen leveren het meeste op in de winter of toch in de zomer? Door de lage temperatuur is het paneel in de winter veel efficiënter.…

Begonnen door BouwProfs Redactie

3 31 Dec 2019
Antwoord van Ron Reijnders

Demodaken gezocht voor de introductie van de zonnedakpan in Nederland en België.

Overweeg je zonnepanelen op je dak te leggen? Dan moet je deze zonnedakpannen zeker bekijken. De leverancier van de Heda zonnedakpan zoekt…

Begonnen door BouwProfs Redactie

0 28 Dec 2017

Hoe kun je zonnepanelen plaatsen zonder de sneeuwbelasting te verlagen?

'Ik zie vaak op allerlei hallen, landbouwschuren zomaar uit het niets ineens zonnepanelen verschijnen, een heel goede zaak natuurlijk. Maa…

Begonnen door Andre Letsch

22 11 Dec 2017
Antwoord van Karstin

Zonnepanelen op een groendak, een goede combinatie?

De zonnedak revolutie is in volle gang. Meer en meer zie je zonnepanelen en tegenwoordig ook zonnedakpannen verschijnen op daken. Maar hoe…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 10 Dec 2017
Antwoord van Cock van der Kaaij

Hebben zonnepanelen (veel) onderhoud nodig?

Zonnepanelen zijn niet meer weg te denken in het hedendaagse straatbeeld. Gelukkig maar want zonne energie is een duurzaam alternatief voo…

Begonnen door BouwProfs Redactie

8 11 Mrt 2016
Antwoord van Pascal van Droogenbroeck

Zonnepanelen op historische panden en monumenten, wel of niet doen?

Zonnepanelen op daken zijn niet meer weg te denken in het hedendaagse straatbeeld. Maar hoe zit het met het plaatsen van zonnepanelen op da…

Begonnen door Andre Letsch

3 1 Jun 2015
Antwoord van Frank van Unen

Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

Een lastige keuze, kiezen voor de conventionele CV ketel of voor een lucht warmtepomp in combinatie met zonnepanelen. Mijn vriendin zijn vo…

Begonnen door BouwProfs Redactie

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

Zonnepanelen: doe-het-zelf of met installatie?

Zojuist zag ik op RTL nieuws een bericht over het plaatsen van zonnepanelen. Via Eneco en Karwei zijn de pakketten erg duur. Koop je het ec…

Begonnen door Ingeborg van den Ban

14 4 Nov 2013
Antwoord van Ingeborg van den Ban

Moeten zonnepanelen wel opgenomen worden in het energielabel?

Steeds vaker zie ik dat woningeigenaren die verhuizen hun zonnepanelen meenemen. Het energielabel dat die woning heeft met zonnepanelen is…

Begonnen door Chris Bruijnes

20 27 Aug 2013
Antwoord van Ben Klunder

Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?

Deze bijdrage is geplaatst in onze BouwProfs Linkedin groep Woningcorporaties Nederland door Chris Zijdeveld. Minister Kamp overweegt wijzi…

Begonnen door BouwProfs Redactie

31 25 Aug 2013
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+