BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Ruurd Pacque heeft 26 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-
ing. P.J. de Vries heeft 8 Jun 2012 gereageerd op Wie kan een gepleisterde gekleurde dekvloer herstellen?
jacques serle heeft 18 Sept 2015 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?
BouwProfs Redactie heeft 12 Jun 2019 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een betonnen vloer die op zand gestort wordt?
heeft 11 Apr 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?
Ivo Opstelten heeft 14 Mrt 2011 gereageerd op Kelder isoleren, van binnen of van buiten?
Evert Hasselaar heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?
Ton Willemsen heeft 15 Apr 2013 gereageerd op Kan er een verandering in het binnenklimaat van een woning optreden na na-isolatie van de vloer?
G Kranenbarg heeft 5 Apr 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?
Ton Willemsen heeft 26 Aug 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2025 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.