BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Goffe Schat heeft 3 Mrt 2011 gereageerd op Kelder isoleren, van binnen of van buiten?
Robert Sikkens heeft 3 Jan 2014 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?
BouwProfs Redactie heeft 5 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?
Michiel van Pelt heeft 28 Apr 2010 gereageerd op Betaalbare (goedkope) duurzame bouwmethoden.
Sebastiaan Netten heeft 3 Aug 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?
Goffe Schat heeft 29 Jul 2011 gereageerd op Natuurlijke - grond - koeling.
P.T.J.M. de Wit heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?
Jeroen Boschma heeft 31 Jan 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?
Peter Ligthart heeft 10 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?
Martien Vogelezang heeft 5 Dec 2020 gereageerd op Welke alternatieven zijn er voor de traditionele opbouw van een gewapende betonvloer?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2026 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.