BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Wilco Machielse heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?
Ton Willemsen heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?
Goffe Schat heeft 3 Mrt 2011 gereageerd op Kelder isoleren, van binnen of van buiten?
Robert Sikkens heeft 3 Jan 2014 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?
BouwProfs Redactie heeft 5 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?
Michiel van Pelt heeft 28 Apr 2010 gereageerd op Betaalbare (goedkope) duurzame bouwmethoden.
Sebastiaan Netten heeft 3 Aug 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?
Goffe Schat heeft 29 Jul 2011 gereageerd op Natuurlijke - grond - koeling.
P.T.J.M. de Wit heeft 5 Feb 2015 gereageerd op Wat is de beste duurzame basis om energiezuinige woningen te ontwikkelen?
Jeroen Boschma heeft 31 Jan 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2025 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.