BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Rino Groenenberg (22)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De argumenten hieronder kloppen, ik ga deze niet meer herhalen. Maar wat vooral word…"

Rino Groenenberg heeft 12 Mei 2011 gereageerd op Wat is de commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed?

10 13 Mei 2011
Antwoord van Ger van der Zanden

"Ik denk dat deze discussie ook breder getrokken kan worden: namelijk hoe vaak worden…"

Rino Groenenberg heeft 19 Apr 2011 gereageerd op Schijn uw licht eens over de verlichting binnen kantoren...

5 25 Apr 2011
Antwoord van Maarten Wiersma

"De Trias Energetica is een echt voorbeeld van Efficiënt denken. Conform de Cradle to…"

Rino Groenenberg heeft 7 Apr 2011 gereageerd op Is de Trias Energetica nog wel van deze tijd?

9 13 Apr 2011
Antwoord van Ivo Opstelten

"Wat vergeten wordt is dat er minder strenge regels gelden voor tijdelijke huisvestin…"

Rino Groenenberg heeft 24 Mrt 2011 gereageerd op 80% van de leegstaande kantoren verdient de sloopkogel…

15 1 Apr 2011
Antwoord van Sebastiaan van Doorn

"Een chinese wijsheid (ik meen van Confusius): "soms moet je eerst iets weggooien voo…"

Rino Groenenberg heeft 19 Mrt 2011 gereageerd op Cradle to cradle heeft het imago van greenwasher voor onnodige nieuwbouw...

10 28 Mrt 2011
Antwoord van Marc Roos

"Stimuleren van hergebruik is uitmate nuttig, maar het belangrijkst is om de kringlop…"

Rino Groenenberg heeft 23 Feb 2011 gereageerd op Herbruik bouwafval - sloopafval bij renovatie

10 4 Nov 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

"Beste Piet, best een mooi voorstel. Zo had ik er nog nooit over nagedacht en de ver…"

Rino Groenenberg heeft 2 Dec 2010 gereageerd op Plannen voor nieuwe kantoren moeten zo snel mogelijk naar de prullenmand.

12 3 Dec 2010
Antwoord van Sander van den Hoven

"Op deze stellingen ben ik het voor het grootste gedeelte eens. Er worden in Nederlan…"

Rino Groenenberg heeft 2 Dec 2010 gereageerd op Plannen voor nieuwe kantoren moeten zo snel mogelijk naar de prullenmand.

12 3 Dec 2010
Antwoord van Sander van den Hoven

"Zeeland zou juist energie op moeten wekken met water!"

Rino Groenenberg heeft 12 Nov 2010 gereageerd op Zeeland zet vol in op kernenergie.

25 22 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Dit gebeurt al bij PPS constructies met de contract vorm DBFMO. Naar mijn inzien zou…"

Rino Groenenberg heeft 3 Nov 2010 gereageerd op Wanneer gaan bouwbedrijven verkopen INCLUSIEF onderhoudscontract?

14 6 Nov 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+