BouwProfs

De bouw online verbonden.

Forumdiscussies (1,206)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Bouwkundig aannemers gezocht voor ontwerpen richtlijn Phase Change Materials (PCM's).

Arjan Schrauwen stelt in de BouwProfs Linkedin groep de volgende vraag: Stichting ISSO wil in samenwerking met de bouw- en installatiesecto…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen

0 14 Mei 2014

Brandwerende afdichtingen

Het werk in de brandwerende afdichtingen moet om hoog worden gebracht, want niet ieder per zoon kan dit werk zo maar doen . Het gaat in dit…

Door Henk van der Schors begonnen in Bouwvragen

0 13 Mei 2014

Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

Het wordt tijd dat ik zelf het goede voorbeeld geef. In particulier opdrachtgeverschap wil ik een betaalbaar, visueel aantrekkelijk passief…

Door Cock van der Kaaij begonnen in Bouwprof gezocht!

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

Gezocht voor 7 mei 2014 in Breukelen: betaalbare en betrouwbare Maatwerkadviseur.

Voor circa 25 particulieren geeft ik woensdagavond 7 mei een informatie-avond over energiebesparing en duurzame energie. Er is al een IR-op…

Door Cock van der Kaaij begonnen in Bouwprof gezocht!

10 23 Apr 2014
Antwoord van Maurice van dinther

Zijn windparken gebouwd op lucht?

Veel commotie afgelopen week over de aanleg van windmolenparken in Nederland. Zo werd de Afsluitdijk geblokkeerd door actievoerders en maak…

Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid

18 17 Apr 2014
Antwoord van Ton Veenman

WAT ZIJN DUURZAME MATERIALEN. SAMENVATTING

Een onmisbare eigenschap van alle opvul-, afdichtings- en reparatiemiddelen is dat ze DAMPDOORLATEND dienen te zijn.   Deze stelling heeft…

Door Guram Kochibrolashvili MSc begonnen in Duurzaamheid

1 14 Apr 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

Huurgrens sociale huur wordt bevroren, goed besluit of niet?

699 euro het maximale bedrag dat voor een huurwoning gerekend mag worden. Dat is de uitkomst van onderhandelingen tussen regeringspartijen…

Door Andre Letsch begonnen in BouwProfs discussie

3 10 Apr 2014
Antwoord van Harvey Otten

Gezocht: bouwer voor prefab 150 woningen in Noord Afrika.

Wij zijn op zoek naar een bouwbedrijf dat ervaring heeft in prefab en modulair bouwen om 6 torens van 10 verdiepingen in Noord-Afrika te bo…

Door Alalalal lalalqkq begonnen in Bouwprof gezocht!

2 10 Apr 2014
Antwoord van jeroen wouters

Gezocht architectenbureau prefab project buitenland

Voor een project van een uitgangsgelegenheid (kleine winkelcentrum met kleine eettentjes rondom een grote gezamenlijke eetzaal) zijn we op…

Door Alalalal lalalqkq begonnen in Bouwprof gezocht!

14 10 Apr 2014
Antwoord van jeroen wouters

Stel we organiseren een bijeenkomst over de opkomende vergrijzing en welke kansen dit de bouw biedt, welke thema's mogen dan niet ontbreken?

Ruim een maand geleden plaatste ik een discussie in de BouwProfs Linkedin groep over de kansen die de bouw gaat krijgen als de vergrijzings…

Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen

7 7 Apr 2014
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+