De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Wie kent voorbeelden van seizoensopslag van energie bij kleinschalige projecten?Ik ben bezig met een aantal woningen voor een CPO en voor een woningbouwvereniging. Het idee wat steeds naar voren komt is de problematiek… Door Carl-peter Goossen begonnen in Duurzaamheid |
7 |
25 Jun 2014 Antwoord van Carl-peter Goossen |
Miljarden klus voor de bouw, 40.000 woningen uit het gaswinningsgebied moeten versterkt worden.40.000 gebouwen uit het Groningse gaswinningsgebied moeten komend jaar versterkt worden. Voor die omvangrijke klus staat de Nederlandse bou… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
3 |
23 Jun 2014 Antwoord van Pierre Crolla |
Kwaliteit damwand gevel en dakplaten, waar moet ik op letten?Ik ben geen bouwkundig , ik zit in de interieurbouw , maar ik heb nu wel met een bedrijsfgebouw verbouwing te maken. Wie kan mij iets verte… Door Ronald Schouwink begonnen in Bouwvragen |
4 |
23 Jun 2014 Antwoord van henk van de meent |
Wij organiseren straks een congres over de vergrijzing in Nederland en de kansen voor de bouw. Doe jij ook mee?Dat Nederland vergrijst wisten we al langer. Dat de vergrijzing in Nederland synoniem staat voor veel onaangename gevolgen voor zaken als o… Door Andre Letsch begonnen in BouwProfs dossiers |
6 |
18 Jun 2014 Antwoord van Eduard Kruijt |
Wie heeft er ervaring met helofytenfilters in de Cariben?Nina Kremers is projectontwikkelaar. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt Nina de volgende vraag: Wij werken momenteel aan een duurzame,… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
8 |
7 Jun 2014 Antwoord van Nina Kremers |
schimmelvorming en zwam na isolatie in de spouw, wie is verantwoordelijk?Harry Noordberger stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Isolatie in de spouw, bij een klant werd spouwisolatie aangebr… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
8 |
4 Jun 2014 Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs |
ID-pas voor de bouwsector, wel of niet interessant?Bouwend Nederland en Aannemersfederatie Nederland hebben een werkgroep opgericht om de mogelijkheden te onderzoeken voor de invoering van e… Door Corinne Meinster begonnen in BouwProfs discussie |
5 |
3 Jun 2014 Antwoord van J. ( Hans ) de Wit |
Onderzoek optrekkend vochtSteeds meer gebouwen in Europa ondervinden schade veroorzaakt door optrekkend vocht. Optrekkend vocht is een groot probleem bij oude gebouw… Door Linda Miedema begonnen in BouwProfs discussie |
6 |
31 Mei 2014 Antwoord van Siem Eikelenboom |
Mag men in Nederland bij bestaande woningen de buitenmuren isoleren en afwerken over de rooilijn?Mag men in Nederland bij bestaande woningen de buitenmuren isoleren en afwerken over de rooilijn? Europa wil dat alle woningen vanaf 2021… Door Eddy H. J. Cruysberghs begonnen in Bouwvragen |
12 |
21 Mei 2014 Antwoord van Sander Perfors |
Wie kan mij meer vertellen over de invloed van zouten en mineralen op bevestigingsmiddelen en wandpanelen?Frits Paul is bouwkundige en bouwadviseur. In de BouwProfs linkedin groep vraagt Frits het volgende: Invloed van zouten / mineralen op (sta… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
4 |
20 Mei 2014 Antwoord van Harrie Lieverse |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door