De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?In Rotterdam wil men graag dat architecten een centrale rol gaan spelen in het bouwproces. Of het gaat om toezicht tijdens de bouw, de aanv… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
32 |
4 Apr 2014 Antwoord van Derk Budde |
EPA-W onverwarmde ruimteBeste allen, Voor het komende cito examen toch nog even iets wat mij nog steeds niet volledig duidelijk is. Bij een onverwarmde zolder vul… Door Jan van Amsterdam begonnen in Bouwvragen |
0 | 2 Apr 2014 |
Hoe kunnen corporaties blijvend werken aan de verduurzaming van hun woningen?Woningcorporatie KleurrijkWonen is qua energieverbetering in de periode 2011-2013 de op één na best scorende woningcorporatie van Nederland… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
0 | 1 Apr 2014 |
Stoomappendages gezocht voor nieuw te restylen bouwwerk.Afgelopen week kregen we op de redactie een email binnen met een specifieke vraag. De vraag is afkomstig van TIAB. Deze leg ik graag aan ee… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
2 |
31 Mrt 2014 Antwoord van ron m r bosch |
Ik heb vragen over een EPA-W onverwarmde ruimte. Wie helpt?Ik heb vragen over een EPA-W onverwarmde ruimte. Wie helpt? Ben de isso 82.1 aan het bestuderen voor het cito-examen. Heb een paar vragen d… Door Jan van Amsterdam begonnen in Bouwvragen |
1 |
26 Mrt 2014 Antwoord van Guus Enghardt |
Voorbeelden en modellen van taxatie vastgoed op basis van duurzaam beheer gezocht.Michiel van Noord stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Ik ben voor een netwerk voor duurzaam bouwen in Noord-Zweden o… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
1 |
25 Mrt 2014 Antwoord van jacques serle |
Verplicht duurzaam bouwen, must of vooral niet?Een duurzame samenleving bouwt zichzelf niet en daarom stelt GroenLinks in Zwolle voor om pas een omgevingsvergunning voor nieuwbouw te ver… Door Andre Letsch begonnen in Duurzaamheid |
14 |
21 Mrt 2014 Antwoord van jacques serle |
Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?Bouwkundig tekenaar en projectcoördinator Philip sanders stelt in de BouwProfs groep op Linkedin het volgende aan de orde: 'Het aanvragen v… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
35 |
21 Mrt 2014 Antwoord van Elly van Wattingen |
Vraag over de RC waarde bij isoleren bij een ingrijpende renovatie.Freddie Peters stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Per 1 juli 2013 dienen we bij ingrijpende renovaties te isoleren… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
8 |
18 Mrt 2014 Antwoord van Wiebe Fokkema |
Hoe realistisch is het dat Nederland in 2030 volledig op duurzame energie draait?Nederland moet in 2030 voor bijna 25 000 Megawatt aan windmolens hebben gebouwd. 2/3 hiervan moet vanuit zee gerealiseerd worden. Totaal zo… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
14 |
17 Mrt 2014 Antwoord van Arno Wentink |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door