De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Wie heeft ervaring met het installeren van zonnepanelen met keramische leipannen?Gerrit Jan Hoogland stelt in onze Linkedin groep Duurzaam Bouwen de volgende vraag: Ik wil zonnepanelen laten installeren op mijn dak met k… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
10 |
25 Aug 2014 Antwoord van Jan van Leeuwen |
Ik ben op zoek naar bouwprofs die zich actief bezig houden met de senioren doelgroep. Wie helpt?Zoals we enige tijd geleden al aankondigden, organiseert het Nederlands Instituut voor de Bouw in samenwerking met BouwProfs begin 2015 een… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
2 |
25 Aug 2014 Antwoord van Gerold Meenhuis |
Waar of niet? Architecten hebben last van zelfoverschatting.De bouw verandert snel. stond vroeger de aanbodzijde centraal en schoten de gebouwen als paddenstoelen uit de grond, tegenwoordig is er mee… Door BouwProfs Redactie begonnen in BouwProfs discussie |
11 |
11 Aug 2014 Antwoord van BouwProfs Redactie |
Gezocht met spoed, een expert Houtvergasser installaties.Op zoek voor mijn ouders die door samenloop van omstandigheden en op verkeerd advies van een verkoper een te ingewikkelde klus op zich geno… Door Sebastiaan Netten begonnen in Bouwprof gezocht! |
2 |
5 Aug 2014 Antwoord van Bertus Esveld |
LUIE TRAPBeste allen , wat zijn de gemiddelde afmetingen voor de aan- en optredes van een LUIE trap ongeveer ? Door jos vd berg begonnen in Bouwvragen |
0 | 17 Jul 2014 |
Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?Hoe en met welk product of systeem kan men best een kruipruimte van 20 - 25 cm onder een bestaande woning vocht- en thermisch isoleren op e… Door Eddy H. J. Cruysberghs begonnen in Bouwvragen |
10 |
14 Jul 2014 Antwoord van Johan van Diessen |
Onaanvaardbare opwarming bij glazen gevel, Wie weet budgettair aantrekkelijke oplossingen?Wij voorzien onze ontwerpen graag van veel glas. Een glazen gevel van muur tot muur en liefst van vloer tot plafond zeker wanneer je aan ee… Door nico fierloos begonnen in Bouwvragen |
14 |
1 Jul 2014 Antwoord van Joop Bensdorp |
Bouwers denken pas na over innovatie en duurzaamheid als dat in regelgeving wordt vastgelegd.De bouw verandert snel. stond vroeger de aanbodzijde centraal en schoten de gebouwen als paddenstoelen uit de grond, tegenwoordig is er mee… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
10 |
30 Jun 2014 Antwoord van Dick Ottervanger |
ik ben op zoek naar een bedrijf die een bestaande kelder echt goed waterdicht kan krijgen.graag reactie! vriendelijke groet Brenda van der Laan interieurarchitect BNI. Door b.van der laan begonnen in Bouwvragen |
18 |
29 Jun 2014 Antwoord van Peter van den Ende |
Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.Hanno van Veldhuizen is eigenaar van bouwbedrijf Valleibouw. Hanno is op zoek naar een partij die voor hem een gevlinderde betonnen afwerkv… Door Michel Eek begonnen in Bouwprof gezocht! |
18 |
27 Jun 2014 Antwoord van Maik |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door