De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
passiefhuis onaangenaam warm?Hoe zijn de ervaringen met betrekking tot passiefhuizen, die gebouwd zijn zonder warmtepomp; dus zonder koelmogelijkheid met betrekking tot… Door Wim Weerink begonnen in Bouwvragen |
20 |
6 Feb 2014 Antwoord van Jent Jansma |
Luchtdicht bouwen en WTW is absoluut uit den boze.Vanavond weer eens een en ander uitgelegd over gebruik van de WTW en luchtdicht bouwen. Ik kan het niet goed over de büne krijgen. Telkenma… Door Carl-peter Goossen begonnen in Duurzaamheid |
11 |
6 Feb 2014 Antwoord van Jent Jansma |
CV-ketel kopen, leasen of huren ?Discussie gestart via de BouwProfs groep op Linkedin door Kees Kamsteeg: " Onlangs heb ik een discussie meegemaakt binnen een Vereniging… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
3 |
1 Feb 2014 Antwoord van Herwin Dijkhof |
Vind jij baksteen ook het meest duurzame gevelproduct?Uit de European Architectural Barometer, een onderzoek dat elk kwartaal wordt uitgevoerd onder 1600 architecten uit acht Europese landen, b… Door Andre Letsch begonnen in Duurzaamheid |
12 |
31 Jan 2014 Antwoord van Wouter Klijn |
Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?Terecht opiniestuk van prof. van Weele in de Volkskrant. De kop "Meeste schade in Groningen komt niet door bevingen." zet meteen de toon wa… Door Michaël de Vos begonnen in BouwProfs discussie |
20 |
31 Jan 2014 Antwoord van Addy Rutgers |
Vraag over plaatsing van gevelkozijnen in gevels op de erfgrens.Ik ben bezig met het realiseren van een woning in een monumentale opslagloods van twee verdiepingen. Op de begane grond zijn de slaapkamers… Door Andries Koster begonnen in Bouwvragen |
4 |
24 Jan 2014 Antwoord van j.g min |
Gezocht: bouwconsulent voor zorgprojecten.Ik heb een prettige samenwerking met een bouwconsulent voor zorgprojecten, maar door drukte zou ik graag in contact komen met een nieuwe pa… Door Margriet Verhulst begonnen in Bouwprof gezocht! |
2 |
21 Jan 2014 Antwoord van D Koenen |
Ik zoek een vloer die goed isoleert, is een vloer van schuimbeton (constructief) mogelijk?Voor onze woning die wij gaan bouwen in Emmeloord met Passiefbouwblokken ben ik opzoek naar een vloer die goed isoleert. Omdat ons huis nog… Door Monique Verhagen begonnen in Bouwvragen |
10 |
20 Jan 2014 Antwoord van Rinus Haarman |
Waar wil jij het in 2014 over hebben?Allereerst wens ik namens het BouwProfs team iedereen een geweldig en opbouwend 2014! Uit het onderzoek dat we eerder in onze BouwProfs Lin… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
12 |
20 Jan 2014 Antwoord van jacques serle |
Waarom is er een verschil in ventilatienormen binnen woningbouw?Wie kan mij uitleggen waarom de ventilatie norm voor een verblijfsruimte 0.7 dm3/sec is en van een woonfunctie 0.9 dm3/sec. Naar mijn gevo… Door jaap leeuw begonnen in Bouwvragen |
8 |
18 Jan 2014 Antwoord van George K.I. Ang |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door