BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Sander Perfors heeft 26 Mrt 2013 gereageerd op Bouwvergunning aanvragen wanneer het pand nog niet op naam staat?
Sander Perfors heeft 1 Mrt 2013 gereageerd op In hoeverre mogen kozijnen dragend zijn?
Sander Perfors heeft 28 Feb 2013 gereageerd op Hoe krijg ik een ademende muur als latex eerder is aangebracht?
Sander Perfors heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Partner gezocht voor uitvoeren bouwkundig onderhoud aan commercieel vastgoed in regio Zuid Brabant en Limburg.
Sander Perfors heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Kunnen bestaande paneel binnen deuren brandwerend gespoten worden en wie doet dit?
Sander Perfors heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Hoe krijg ik een ademende muur als latex eerder is aangebracht?
Sander Perfors heeft 7 Feb 2013 gereageerd op Vochtprobleem bij binnenwand omdat langs de buitenmuur een schuinlopend terras is aangebracht. Wie weet raad?
Sander Perfors heeft 9 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?
Sander Perfors heeft 20 Dec 2012 gereageerd op Wat is de beste ondergrond voor tegelwerk bij geen gebruik cellenbeton of ander metselwerk?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.