BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Ron Reijnders heeft 16 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?
Ron Reijnders heeft 6 Mei 2013 gereageerd op Schilderen zonder insecten, vliegjes of waaivuil op natte verf, wie weet een oplossing?
Ron Reijnders heeft 1 Mei 2013 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?
Ron Reijnders heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Gaat boeterente de aannemer ook echt helpen?
Ron Reijnders heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Welke voeg kan ik het beste gebruiken tussen muur en gemetselde stoep?
Ron Reijnders heeft 26 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)
Ron Reijnders heeft 5 Feb 2013 gereageerd op Wat heeft eigenlijk voorrang? Het Bouwbesluit of het Bestemmingsplan?
Ron Reijnders heeft 2 Feb 2013 gereageerd op Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?
Ron Reijnders heeft 1 Feb 2013 gereageerd op Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.