BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Joost Jan Dorrestijn (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Nee ik denk het niet want ik ben van mening dat de aannmerij geen boete rente gaat r…"

Joost Jan Dorrestijn heeft 9 Aug 2010 gereageerd op Gaat boeterente de aannemer ook echt helpen?

8 10 Apr 2013
Antwoord van jacques serle

"Heel leuk bedacht maar is volgens mij nog niet zo simpel als het hier gesteld wordt.…"

Joost Jan Dorrestijn heeft 29 Jun 2010 gereageerd op Wie heeft ervaring met asbestsanering en het inzetten van (langdurig) werklozen?

15 2 Mei 2011
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Helemaal mee eens. Het project in de initiatief fase aanbesteden op basis van de er…"

Joost Jan Dorrestijn heeft 5 Mei 2010 gereageerd op Is de alliantie het bouwcontract van de toekomst?

18 27 Sept 2013
Antwoord van Putra Ko

"Kan mij helemaal vinden in het antwoord van Johan. Ben het ook oneens met de stellin…"

Joost Jan Dorrestijn heeft 4 Apr 2010 gereageerd op BouwProfs stelling: Het is terecht dat de overheid de Crisis- en Herstelwet gebruikt om de ondergrondse CO2 opslag in Barendrecht te realiseren.

3 4 Apr 2010
Antwoord van Joost Jan Dorrestijn

"De crisis en herstel wet was in de tweede kamer goedgekeurd maar deze wet is in de s…"

Joost Jan Dorrestijn heeft 23 Feb 2010 gereageerd op BouwProfs stelling: Val van Balkenende IV is een ramp voor de bouw...

8 27 Feb 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"@Alfons, voor alle duidelijkheid ik werk wel bij de BAM maar op Linkedin en hier op…"

Joost Jan Dorrestijn heeft 13 Feb 2010 gereageerd op Wat is uw mening over het op handen zijnde akkoord over vorst WW?

4 13 Feb 2010
Antwoord van Joost Jan Dorrestijn

"Ik ben het met Michel eens dat de inzet van ZZP-ers deels debet is aan het probleem…"

Joost Jan Dorrestijn heeft 9 Feb 2010 gereageerd op Wat is uw mening over het stijgend aantal ongevallen in de bouw?

21 3 Dec 2010
Antwoord van Nick Obdam

"met alle respect voor de voorgaande schrijvers vindt ik het erg kort door de bocht o…"

Joost Jan Dorrestijn heeft 27 Jan 2010 gereageerd op Kwaliteit van meeste gebouwen is onvoldoende... Eens of oneens?

7 31 Jan 2010
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+