BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Peter Weppner (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Zowel Ferry, Pieter als Remko slaan de spijker op z'n kop. Deze problematiek oversti…"

Peter Weppner heeft 5 Jan 2012 gereageerd op Moeten we de Waterschappen maar opheffen of juist niet?

21 6 Jan 2012
Antwoord van jacques serle

"De Alliantie Amsterdam (corporatie) heeft vorige week de Gouden Speld van de gemeent…"

Peter Weppner heeft 16 Dec 2011 gereageerd op Transparante PV overkapping.

17 22 Dec 2011
Antwoord van andries laane

"Ik ben het wel eens met de stelling dat je dmv een collectief warmtenet moggelijk ee…"

Peter Weppner heeft 1 Dec 2011 gereageerd op Collectief warmtenet versus individueel systeem, wat zijn de verschillen?

12 5 Dec 2011
Antwoord van Frans van Dijk

"Wij maken hiervoor al een paar jaar gebruik van de kennis van Adviesbureau HAC in Am…"

Peter Weppner heeft 3 Aug 2011 gereageerd op Energie behoefte van duurzaam te ontwerpen kantoor. Wie heeft informatie?

7 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

"De Alliantie Amsterdam heeft in 2004 10.000 m2 PV-cellen gerealiseerd op een aantal…"

Peter Weppner heeft 22 Jun 2011 gereageerd op Op zoek naar de ins en outs van zonne-energie, wie helpt?

14 24 Jun 2011
Antwoord van Jeroen van der Sluijs

"Hallo Chris, ik zou heel voorzichtig zijn met het inschakelen van Duitse bedrijven.…"

Peter Weppner heeft 24 Feb 2011 gereageerd op Nieuw dak: mét of zonder zonnepanelen? Welk bedrijf kan adviseren?

21 28 Feb 2011
Antwoord van Gerben van Dijk

"Of je die in Rotterdam vind weet ik niet, maar een paar betrouwbare bouwkundige aann…"

Peter Weppner heeft 15 Feb 2011 gereageerd op ZUCHT, waarom is het zo moeilijk een betrouwbare AANNEMER in Rotterdam te vinden....

22 17 Feb 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"Hallo Gert,   Ik ga 4 februari as een bezoek brengen aan de bouw van een "nullenergi…"

Peter Weppner heeft 11 Jan 2011 gereageerd op Wie weet veel van 0 energie woningen af?

36 9 Feb 2011
Antwoord van Ivo Opstelten

"Ik ben het geheel met Harry Tossaint eens als het gaat om de te verwachten groei in…"

Peter Weppner heeft 5 Jan 2011 gereageerd op Is de renovatiemarkt de reddende engel voor de bouwsector?

11 11 Jan 2011
Antwoord van andries laane

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+