BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ron Reijnders (98)

Discussies waarop is gereageerd (97) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"n.a.v. Henk : Geloof ik niks van. Als ik een openbaar aanbesteed werk  met een lage…"

Ron Reijnders heeft 16 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"aansluitend aan Jan - open deur - niet schilderen als het erg waait; bladvuil e.d. d…"

Ron Reijnders heeft 6 Mei 2013 gereageerd op Schilderen zonder insecten, vliegjes of waaivuil op natte verf, wie weet een oplossing?

5 6 Mei 2013
Antwoord van jacques serle

"mijn ervaring bij een aanbouw: alles was getekend door een architect en constructief…"

Ron Reijnders heeft 1 Mei 2013 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?

17 14 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"rare reactie van Jacques. alsof dat een slimme werkwijze is; niet dus.   "

Ron Reijnders heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Gaat boeterente de aannemer ook echt helpen?

8 10 Apr 2013
Antwoord van jacques serle

"1.: 9 vd 10 kerken ligt het vloerpeil een stuk hoger dan vergeleken met normale huiz…"

Ron Reijnders heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Welke voeg kan ik het beste gebruiken tussen muur en gemetselde stoep?

10 9 Apr 2013
Antwoord van jacques serle

"Er lijkt me niks mis  met het proberen waterdicht te maken maar mij ontgaat de bijzo…"

Ron Reijnders heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Welke voeg kan ik het beste gebruiken tussen muur en gemetselde stoep?

10 9 Apr 2013
Antwoord van jacques serle

"@ Bas van Brussel; je 2e punt is naar mijn overtuiging totaal niet relevant; dat is…"

Ron Reijnders heeft 26 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)

11 26 Mrt 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"voor mij mag de vraag iets helderder: gaat het om een 1e bouw op een kavel of om een…"

Ron Reijnders heeft 5 Feb 2013 gereageerd op Wat heeft eigenlijk voorrang? Het Bouwbesluit of het Bestemmingsplan?

19 6 Feb 2013
Antwoord van Alphonse Hanlo

"geldt naar mijn idee hetzelfde voor als een hoogwerker (en dat alles voor slechts 2,…"

Ron Reijnders heeft 2 Feb 2013 gereageerd op Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?

12 2 Feb 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"zoals ik me het werk voorstel is een hoogwerker geen mogelijkheid; zo'n filter staat…"

Ron Reijnders heeft 1 Feb 2013 gereageerd op Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?

12 2 Feb 2013
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+