BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Rik Ruigrok (12)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik weet eerlijk gezegd niet hoe realistisch deze visie is ! Wel ben ik er van overtu…"

Rik Ruigrok heeft 17 Mrt 2014 gereageerd op Hoe realistisch is het dat Nederland in 2030 volledig op duurzame energie draait?

14 17 Mrt 2014
Antwoord van Arno Wentink

"Hier in Brabant , hebben de boeren een goed systeem bedacht voor koeling van hun var…"

Rik Ruigrok heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Hilco , wij komen dit elke dag tegen . woningen worden te strak geïsoleerd , ventil…"

Rik Ruigrok heeft 8 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Enexis is sinds kort bezig om ,ondanks dat de subsidies worden gekort , toch betaalb…"

Rik Ruigrok heeft 24 Mei 2012 gereageerd op Waar zitten de grote mogelijkheden voor energiereductie in de bouw?

6 24 Mei 2012
Antwoord van Aldrik Bakker

"Ik wil hier een paar dingen op tafel gooien ! Ik loop als meubelmaker vaak tegen het…"

Rik Ruigrok heeft 27 Jan 2012 gereageerd op droge lucht bij ventileren middels balansventilatie met warmteterugwinning

15 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Jongens , het hout is nog steeds het zelfde ! Alleen zijn er een paar dingen anders…"

Rik Ruigrok heeft 17 Jan 2012 gereageerd op Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?

24 16 Nov 2012
Antwoord van Marcel van der Lee

"beate bouwman heeft dit gedaan , moet je even zoeken op LInked"

Rik Ruigrok heeft 3 Nov 2011 gereageerd op Gezocht: uitvoerende partijen die ervaring hebben met strobalen bouw.

10 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

"moet je eens met Beate Bouwman gaan praten , die weet er alles van !"

Rik Ruigrok heeft 3 Nov 2011 gereageerd op Regionale aannemer gezocht voor cradle to cradle bouwproject in West-Brabant.

11 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

"Wij doen dat hier in Loosbroek al tien jaar in samenwerking met collega's uit de hou…"

Rik Ruigrok heeft 3 Nov 2011 gereageerd op Herbruik bouwafval - sloopafval bij renovatie

10 4 Nov 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

"Western red cedar komt uit de laatste oerbossen in Amerika .....!   Let wel als je o…"

Rik Ruigrok heeft 3 Nov 2011 gereageerd op Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+