BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Sander van den Berg (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Er van uit gaande dat gebouwen in 2020 alleen nog gebouwd mogen worden (nieuwbouw du…"

Sander van den Berg heeft 19 Okt 2011 gereageerd op Duurzaamheid is over 5 jaar geen Unique Selling Point meer. Eens of oneens?

13 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

"Blijkbaar kan de vraag op verschillende manieren worden opgevat: - Hoe kunnen we de…"

Sander van den Berg heeft 4 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"Beste Marjet, Volgens mij heb je het antwoord vorige week tijdens het congres zelf a…"

Sander van den Berg heeft 4 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"Voor de bestaande bouw zijn hier al een aantal onderzoeken voor uitgevoerd.   Bronne…"

Sander van den Berg heeft 11 Mei 2011 gereageerd op Wat is de commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed?

10 13 Mei 2011
Antwoord van Ger van der Zanden

"50% direct van je investering terug ontvangen. Volgens mij is dat heel gebruikelijk.…"

Sander van den Berg heeft 21 Apr 2011 gereageerd op Woning met energielabel verliesgevend.

17 21 Mei 2011
Antwoord van Sebastiaan van Doorn

"Het zou veel van mijn werkzaamheden overbodig maken, maar ja natuurlijk zou dit enor…"

Sander van den Berg heeft 18 Feb 2011 gereageerd op Wordt het tijd voor een website met actuele terugverdientijden bij inzet duurzaam bouwen?

7 19 Feb 2011
Antwoord van Michaël de Vos

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+