BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Kees Snepvangers heeft 1 Sept 2021 gereageerd op Wat zijn mogelijke oorzaken van witte uitslag op keldermuur?
Kees Snepvangers heeft 17 Mei 2021 gereageerd op Vraag inzake lekkages in aangebracht lood binnen opgaand metselwerk.
Kees Snepvangers heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?
Kees Snepvangers heeft 20 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?
Kees Snepvangers heeft 17 Okt 2014 gereageerd op Kan een spouwmuur met aan de buitenkant isolatie damp open zijn?
Kees Snepvangers heeft 5 Sept 2014 gereageerd op Wie kan mij vertellen wat de maximale temperatuur van gevelmaterialen kan worden onder invloed van instraling door de zon?
Kees Snepvangers heeft 30 Mei 2014 gereageerd op schimmelvorming en zwam na isolatie in de spouw, wie is verantwoordelijk?
Kees Snepvangers heeft 22 Mrt 2014 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?
Kees Snepvangers heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.