BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste mensen, Zie dit met lede ogen aan. Natuurlijk is het duur maar wil je tussen n…"

Carl-peter Goossen heeft 9 Okt 2011 gereageerd op Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.

22 24 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"Wij zijn bijna klaar met een oud bakhuis uit 1700 die we omgebouwd hebben tot passie…"

Carl-peter Goossen heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.

17 27 Sept 2011
Antwoord van Rick Bomans

"Een goed constructie bureau voor zo'n klus is de B2CO uit Ede Richard Fielt. Het is…"

Carl-peter Goossen heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Op zoek naar constructiebureau voor verduurzamen monumentale panden in Utrecht.

16 10 Aug 2011
Antwoord van Joes van Asten

"Vroeger werd een gat in de grond gemaakt om vol te stoppen met turf en een kist er i…"

Carl-peter Goossen heeft 29 Jul 2011 gereageerd op Natuurlijke - grond - koeling.

8 29 Jul 2011
Antwoord van J.C.Kok

"Beste marcel, Menno heeft gelijk, volledig dampdicht wil ook zeggen volledig luchtdi…"

Carl-peter Goossen heeft 25 Mei 2011 gereageerd op Vraag over aanleg houten plafond en dak boven inpandig zwembad.

5 26 Mei 2011
Antwoord van theun bakker

"Duurzaam bouwen is moeilijk als je alle ideeën wilt gebruiken, en los vast aan elkaa…"

Carl-peter Goossen heeft 8 Mei 2011 gereageerd op ''Het Beste Uitgevoerde Duurzame Idee''

13 8 Mei 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Ja, het wordt zeer snel te warm. immers de interne warmtelast is voldoende om het pa…"

Carl-peter Goossen heeft 7 Apr 2011 gereageerd op passiefhuis onaangenaam warm?

20 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Beste Rinus, De U waarde van het kunststof kozijn is denk ik ook 0,8? daarom kies je…"

Carl-peter Goossen heeft 3 Feb 2011 gereageerd op Ik ben op zoek naar 3 laags isolatieglas, brandvertragend.

11 9 Feb 2011
Antwoord van Michel van Rijswijck

"Ik ben het er helemaal eens met de stelling! Duurzaam bouwen is vooral robuust en in…"

Carl-peter Goossen heeft 27 Jan 2011 gereageerd op Hoe duurzaam vindt u de huidige duurzaamheidslabels eigenlijk?

10 7 Feb 2011
Antwoord van Taco van den Broek

"Ik ga er direct voor! Heb vroeger veel Tenders gedaan waar wij als ontwerpende parti…"

Carl-peter Goossen heeft 5 Mei 2010 gereageerd op Is de alliantie het bouwcontract van de toekomst?

18 27 Sept 2013
Antwoord van Putra Ko

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+