BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Marcel van Mierlo (23)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Misschien voegen de bijgevoegde artikelen, die ik schreef over strobalen bouw iets t…"

Marcel van Mierlo heeft 12 Aug 2015 gereageerd op Hoe bruikbaar is stro als isolatiemateriaal?

10 26 Aug 2015
Antwoord van Michel Post

"Hout is een zelfgroeiend bouwmateriaal, das mooi. Houd in de gaten dat ook hout op k…"

Marcel van Mierlo heeft 18 Feb 2015 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"De meest neutrale manier om een bouwmateriaal te beoordelen op aspecten van duurzaam…"

Marcel van Mierlo heeft 18 Sept 2014 gereageerd op Wat is dat eigenlijk, een duurzaam bouwmateriaal?

3 18 Sept 2014
Antwoord van Atze Walsweer

"Minister Blok voor Wonen en Rijksdienst heeft de Raad voor de leefomgeving en infras…"

Marcel van Mierlo heeft 3 Apr 2014 gereageerd op Stel we organiseren een bijeenkomst over de opkomende vergrijzing en welke kansen dit de bouw biedt, welke thema's mogen dan niet ontbreken?

7 7 Apr 2014
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Mantelzorgwoningen en kangoeroewoningen zijn sterk in opkomst en de leveranciers zou…"

Marcel van Mierlo heeft 2 Apr 2014 gereageerd op Stel we organiseren een bijeenkomst over de opkomende vergrijzing en welke kansen dit de bouw biedt, welke thema's mogen dan niet ontbreken?

7 7 Apr 2014
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Als gevolg van de kabinetsplannen dreigt de komende jaren sluiting van honderden ver…"

Marcel van Mierlo heeft 22 Jan 2014 gereageerd op Hoe gaan we straks bouwtechnisch met onze ouderen om?

22 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

"Gemeenten kunnen initiëren en faciliteren ook al bouwen ze zelf niet. Bovendien kunn…"

Marcel van Mierlo heeft 26 Nov 2013 gereageerd op Zijn gemeenten het zand in de motor van de haperende bouwsector?

11 28 Nov 2013
Antwoord van jacques serle

"Groot dromen, ............. klein starten, dat is m.i. de weg. In de mainstream bouw…"

Marcel van Mierlo heeft 9 Okt 2013 gereageerd op Bouw minst innovatieve sector, hoe gaan we het tij nu eindelijk eens keren?

20 12 Nov 2013
Antwoord van Leo van de Wal

"Marcel, Ik snap je sceptische houding, die had ik ook. Totdat ik de spouw van m'n ei…"

Marcel van Mierlo heeft 24 Sept 2013 gereageerd op Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?

24 7 Okt 2013
Antwoord van Fokke Ros

"Trias ecologica is de basis van iedere afweging, die we maken bij Duurzaam Bouwen. W…"

Marcel van Mierlo heeft 12 Aug 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+