BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ben Kruseman (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Michel, Ook ik vind dit een goede actie. Denk ook eens aan de doelgroep Amovee…"

Ben Kruseman heeft 31 Mei 2013 gereageerd op Ik werk aan een Cradle-to-Cradle startpagina, wie heeft tips?

14 18 Jun 2013
Antwoord van Michel Eek

"De pluizige uitbloei in combinatie met de foto's geeft mij de indruk dat er inderdaa…"

Ben Kruseman heeft 12 Jul 2011 gereageerd op Eigenaardige verwering van Kalkzandsteen

9 13 Jul 2011
Antwoord van André van Laar

"Beste Andre, Ik combinatie met de snelle ontwikkelingen van BIM trajecten, is jouw v…"

Ben Kruseman heeft 24 Jun 2011 gereageerd op Design & Construct contract wint snel aan terrein.

7 27 Jun 2011
Antwoord van Etienne Lieben

"Beste To, Ik sluit me aan bij de tip van Etienne. Als lid van PassiefBouwen heb ik z…"

Ben Kruseman heeft 16 Jun 2011 gereageerd op Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.

17 27 Sept 2011
Antwoord van Rick Bomans

"Beste S.J. Arends en Gert, (Passief)huizen, energie 0 woningen, actief huizen etc. v…"

Ben Kruseman heeft 14 Jan 2011 gereageerd op Wie weet veel van 0 energie woningen af?

36 9 Feb 2011
Antwoord van Ivo Opstelten

"Beste Gert, Het enige wat ik aan deze uitvoerige lijst met reacties toe wil voegen:…"

Ben Kruseman heeft 14 Jan 2011 gereageerd op Wie weet veel van 0 energie woningen af?

36 9 Feb 2011
Antwoord van Ivo Opstelten

"Bouwen voor de leegstand en op nieuwe zichtlocaties is zinloos en onverantwoord. Ook…"

Ben Kruseman heeft 2 Dec 2010 gereageerd op Plannen voor nieuwe kantoren moeten zo snel mogelijk naar de prullenmand.

12 3 Dec 2010
Antwoord van Sander van den Hoven

"Een geweldig initiatief van BAM Utiliteitsbouw. Het past goed in de lijn welke Piete…"

Ben Kruseman heeft 30 Nov 2010 gereageerd op Bam? Bamboe!

26 2 Dec 2010
Antwoord van jacques serle

"Ik ben het hier helemaal mee eens! Ik heb de crisis in de jaren 80 ook aan den lijve…"

Ben Kruseman heeft 18 Nov 2010 gereageerd op BouwProfs stelling: Kabinet moet de bouw opnieuw te hulp schieten!

13 18 Nov 2010
Antwoord van Ben Kruseman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+