BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ton van Beek (15)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Een prefab betonnen casco is een prachtige oplossing voor bepaalde marktvragen maar…"

Ton van Beek heeft 20 Jun 2011 gereageerd op Prefab Casco's: het bouwsysteem voor de toekomst?

5 22 Jun 2011
Antwoord van jacques serle

"De vraag naar duurzaamheid neemt toe! Dat ervaar ik ook. Ik ervaar dat er echter een…"

Ton van Beek heeft 10 Nov 2010 gereageerd op Nederlandse architecten ervaren vraag naar duurzame (bouw)materialen. U ook?

11 12 Nov 2010
Antwoord van J.W.M. Jekkers

"Iemand een crisis toewensen gaat mij te ver. Deze crisis benadrukt nog sterker dat h…"

Ton van Beek heeft 8 Nov 2010 gereageerd op Voor de bouw kan de crisis kan niet lang genoeg duren...

13 13 Nov 2010
Antwoord van Paul Muller

"Vanochtend zat ik bij smart buildings bij een lezing over het nieuwe ziekenhuis in D…"

Ton van Beek heeft 3 Nov 2010 gereageerd op Wanneer gaan bouwbedrijven verkopen INCLUSIEF onderhoudscontract?

14 6 Nov 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"DBFM contracten hebben toekomst! De basis achter DBFM contracten is dat er reeds bi…"

Ton van Beek heeft 28 Okt 2010 gereageerd op Dbmf contracten hebben de toekomst (?)

4 5 Nov 2010
Antwoord van Jessica van Rijn

"In de bouw vinden geregeld innovaties plaats. Maar de bouw is niet innovatief. Uit d…"

Ton van Beek heeft 23 Sept 2010 gereageerd op Het is slecht gesteld met innovatie in de bouw.

16 28 Sept 2010
Antwoord van Wieringa

"De stelling is onjuist. De basis voor Cradle to Cradle ligt nog altijd bij het ontwe…"

Ton van Beek heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.

48 22 Sept 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Natuurlijk dekt de term duurzaam bouwen de lading niet. Het denken in de filosofie v…"

Ton van Beek heeft 20 Aug 2010 gereageerd op Duurzaamheid; het perfecte voorbeeld van een contradictio in terminis?

15 8 Sept 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"De bouw zit vol met kennis en ervaring. Willen we de klant van betere gebouwen voorz…"

Ton van Beek heeft 21 Jun 2010 gereageerd op De bouw heeft een nieuw type leider nodig... Eens of Oneens?

14 25 Jun 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+