BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Aldrik Bakker (56)

Discussies waarop is gereageerd (54) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@Fred Dat is inderdaad het geval. En ja, door foute applicatie van bijvoorbeeld na-i…"

Aldrik Bakker heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"PUR en hout werkt inderdaad bouwfysisch niet goed. (het plakt wel lekker, maar dat w…"

Aldrik Bakker heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"... juridisch adviseur (deskundige) erbij halen. Of deze als mediator laten optreden…"

Aldrik Bakker heeft 20 Nov 2011 gereageerd op Aannemer komt afspraken niet na, hoe te handelen?

36 22 Nov 2011
Antwoord van Michaël de Vos

"Wel wat gebrekkige informatie maar als ik de beschikbare info interpreteer:   heel s…"

Aldrik Bakker heeft 18 Nov 2011 gereageerd op Aannemer komt afspraken niet na, hoe te handelen?

36 22 Nov 2011
Antwoord van Michaël de Vos

"Even een korte reactie op jouw bericht: Hierbij is het toch belangrijk dat er gewaak…"

Aldrik Bakker heeft 11 Nov 2011 gereageerd op Vraag over plafond in een zwembad.

22 14 Dec 2011
Antwoord van Joris

"Een wat vreemd verhaal. ... Uit het verhaal zoals ik het lees, wordt niet duidelijk…"

Aldrik Bakker heeft 7 Nov 2011 gereageerd op Vraag over garantie en maatgevende prestatie afspraken.

16 19 Dec 2011
Antwoord van Richard Kindermann

"Duurzaamheid gaat per definitie nooit over het concept van 'sellingpoint'. Dat het d…"

Aldrik Bakker heeft 19 Okt 2011 gereageerd op Duurzaamheid is over 5 jaar geen Unique Selling Point meer. Eens of oneens?

13 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

"tja PUR scoort goed en definitief. Gassen zijn er natuurlijk, maar die verdwijnen re…"

Aldrik Bakker heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"accoya is een goede overweging. simpel. geen onderhoud. kan zonder afwerking duurzaa…"

Aldrik Bakker heeft 24 Mei 2011 gereageerd op Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

"Helaas kan ik geen echt positief antwoord geven. Nederland blijft sukkelen. Mijn bij…"

Aldrik Bakker heeft 4 Mei 2011 gereageerd op ''Het Beste Uitgevoerde Duurzame Idee''

13 8 Mei 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+