BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Diederik Veenendaal (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De inzet van parametrisch modelleren in een vroege ontwerpfase zal m.i. de grootste…"

Diederik Veenendaal heeft 4 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"Volgens mij kwam innovatie eerder voort uit de hogere mate van integratie en kruisbe…"

Diederik Veenendaal heeft 13 Jan 2011 gereageerd op Grote steden moeten groter want groter betekent duurzamer. Logisch toch?

9 19 Jan 2011
Antwoord van Mark van Gennip

"Ja, ik kwam het filmpje al tegen. Ik kan mij het punt voorstellen, immers voor de du…"

Diederik Veenendaal heeft 13 Jan 2011 gereageerd op Grote steden moeten groter want groter betekent duurzamer. Logisch toch?

9 19 Jan 2011
Antwoord van Mark van Gennip

"Beste Mark,   Ik ben o.a. werkzaam bij Witteveen+Bos, een raadgevend ingenieursburea…"

Diederik Veenendaal heeft 14 Dec 2010 gereageerd op Wie kan mij tippen voor een bedrijf dat bouw- en milieutechnische (pre)-rapportages opstelt?

23 29 Dec 2010
Antwoord van Geurt Breukink

"Komisch aangezien we 2000 jaar geleden dat al prima konden. Wat zijn we toch veeleis…"

Diederik Veenendaal heeft 14 Sept 2010 gereageerd op Het duurt nog zeker 20 jaar voordat we gebouwen ontwikkelen die totaal niet milieu belastend zijn.

28 15 Okt 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Ja, nog meer semantische discussies over duurzaamheid, dat is wat we nodig hebben in…"

Diederik Veenendaal heeft 20 Aug 2010 gereageerd op Duurzaamheid; het perfecte voorbeeld van een contradictio in terminis?

15 8 Sept 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+