BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Martijn van Gemert (28)

Discussies waarop is gereageerd (26) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Betekent dit dat de arbeidsinspectie de zandcementvloeren (weer) in de ban doet?"

Martijn van Gemert heeft 13 Jul 2011 gereageerd op Zandcementvloeren? Gewoon niet meer toestaan!

46 15 Jul 2011
Antwoord van Michel Eek

"Hier kan ik het gedeeltelijk mee eens zijn. Uiteraard is niet bouwen duurzamer dan w…"

Martijn van Gemert heeft 14 Okt 2010 gereageerd op Moet de focus van C2C niet veel meer liggen in hergebruik van bestaand vastgoed?

13 14 Okt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Om duurzaamheid te toetsen, moet in mijn opvatting toch echt worden gekeken naar C2C…"

Martijn van Gemert heeft 17 Mrt 2010 gereageerd op Wat is wat u betreft hét voorbeeld van een echt duurzaam bouwproduct?

14 17 Mrt 2010
Antwoord van Wout Deckwitz

"Inmiddels zijn er hulpmiddelen als mechanische spanen ter beschikking, heb ik ergens…"

Martijn van Gemert heeft 18 Jan 2010 gereageerd op Zandcementvloeren? Gewoon niet meer toestaan!

46 15 Jul 2011
Antwoord van Michel Eek

"Beste Jos, Als bouwkostendeskundige stel ik me altijd erg kritisch op wanneer het i…"

Martijn van Gemert heeft 14 Jan 2010 gereageerd op Hoe kijken bouwprofs aan tegen innovatie?

24 31 Jan 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Na enige tijd met File2Share te hebben gewerkt en enkele projecten hiermee te hebben…"

Martijn van Gemert heeft 6 Jan 2010 gereageerd op Document Sharing is een noodzaak om o.a. faalkosten te beperken, welke software applicatie is hiervoor het beste?

24 7 Mei 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+