BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Andries Koster (30)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik heb in het verleden zo'n plafond met ornamenten, met veel scheuren, voorzien van…"

Andries Koster heeft 3 Sept 2018 gereageerd op Stuc op riet; renoveren 85 jaar oud plafond

7 4 Sept 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Neem even contact op met Frank van der Schuren, M 0630352006. Hij kan vertalen naar…"

Andries Koster heeft 24 Feb 2017 gereageerd op Vertaler gezocht voor vertalen Nederlandse (bouw)teksten in het Duits.

3 24 Feb 2017
Antwoord van Birgit Stachowski

"Dit is de situatie in beeld. "

Andries Koster heeft 8 Jun 2015 gereageerd op Is eigen weg te bestempelen als openbaar groen?

7 9 Jun 2015
Antwoord van philip sanders

"Update De Gemeente heeft bakzeil gehaald en alsnog de Omgevingsvergunning verleend.…"

Andries Koster heeft 6 Feb 2015 gereageerd op Is de Omgevingsvergunning terecht geweigerd vanwege een Beheersverordening?

4 6 Feb 2015
Antwoord van Andries Koster

"In de aanvraag de woning beperken tot 700m³ en indienen. Daarna je vergunningsvrije…"

Andries Koster heeft 12 Dec 2014 gereageerd op Aanbouw en uitbouw en vergunningsvrij bouwen, hoe zit dat?

13 4 Feb 2015
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Goedemorgen Gertjan, Bij de vergunningaanvraag laat je de woning zien zoals deze bi…"

Andries Koster heeft 12 Dec 2014 gereageerd op Aanbouw en uitbouw en vergunningsvrij bouwen, hoe zit dat?

13 4 Feb 2015
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Wat opvalt bij folie isolatie materiaal is de manier van berekenen. Folie isolatie w…"

Andries Koster heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Geachte heer van der Kaaij, Graag wil ik u helpen met het opzetten van een plan voo…"

Andries Koster heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Wat ik mij in dit geval afvraag is welke investering gedaan moet worden om aan de ge…"

Andries Koster heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Ik zie vooral problemen rondom de gevelkozijnen, waar je geen goede aansluiting kan…"

Andries Koster heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+