BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Dick Ottervanger (46)

Discussies waarop is gereageerd (45) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Gelukkig hebben we in Nederland geen grote steden, maar wel 1 metropool, de Randstad…"

Dick Ottervanger heeft 11 Apr 2013 gereageerd op Hoe belangrijk zijn steden in de transitie naar een duurzame samenleving?

8 17 Apr 2013
Antwoord van Andre Letsch

"Ik kan me wel vinden in de opmerkingen van Michael de Vos, moeilijk om een oordeel t…"

Dick Ottervanger heeft 4 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Passief bouwen kan je toch ook in bouwbesluit vastleggen, net als isolatie en verwar…"

Dick Ottervanger heeft 21 Mrt 2013 gereageerd op Moeten we Passief bouw per wet gaan regelen?

26 25 Mrt 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik ben niet zo voor subsidies, behalve wanneer er uitzonderlijke omstandigheden zijn…"

Dick Ottervanger heeft 4 Feb 2013 gereageerd op Ben jij voorstander van een tijdelijk stimuleringsfonds voor de bouw?

17 7 Apr 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Het innitiatief vind ik goed, maar het dwingend opleggen om bepaalde producten toe t…"

Dick Ottervanger heeft 24 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Wat Jan zegt is correct en het plafond dient het bouwkundig (structurele) plafond te…"

Dick Ottervanger heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Brandwerende scheiding door optellen van brandwerendheid?

11 11 Dec 2012
Antwoord van Sander Perfors

"Joost - Het verbaast mij helemaal niet, als je beweert, dat wij in Nederland en Euro…"

Dick Ottervanger heeft 5 Nov 2012 gereageerd op Stellingen over patient G.E.Bouw

20 5 Nov 2012
Antwoord van Maarten Wiersma

"Joost - Maak je het niet te ingewikkeld? Het gaat hier om het stimuleren dat gebouwe…"

Dick Ottervanger heeft 2 Nov 2012 gereageerd op Stellingen over patient G.E.Bouw

20 5 Nov 2012
Antwoord van Maarten Wiersma

"Ik zou het liever omdraaien: Je krijgt een bonus wanneer je een gebouw neerzet dat d…"

Dick Ottervanger heeft 1 Nov 2012 gereageerd op Stellingen over patient G.E.Bouw

20 5 Nov 2012
Antwoord van Maarten Wiersma

"Ik woon op een eiland (Hoeksche Waard) met een stuk of zes al samengevoegde gemeente…"

Dick Ottervanger heeft 30 Okt 2012 gereageerd op Hele provincies verdwijnen, heeft de grootheidswaanzin toegeslagen?

5 31 Okt 2012
Antwoord van Willem Kester

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+