BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'isolatie' (71)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Welk onderdelen van een gebouw zijn verouderd ten opzichte van recente energie besparende maatregelen zoals isolatie en LED verlichting?

Mathias Ellegiers stelt in de Bouwprofs groep op Linkedin de volgende vraag: Welk onderdeel van een gebouw is het minst geëvolueerd op vlak…

Begonnen door BouwProfs Redactie

18 13 Mrt 2014
Antwoord van Johan van Diessen

Verlijmen van steenstrips op een vlakke ondergrond.

Rinus Haarman stelt in de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin de volgende vraag: Ik ben aan het zoeken naar verwerken steenstrips,…

Begonnen door BouwProfs Redactie

17 7 Mrt 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

Moeten we de F- factor in deze tijd nog wel in zijn huidige vorm gebruiken?

Marcel Nooijen is bouwkundig thermograaf. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik ben voor mijn werkzaamheden act…

Begonnen door BouwProfs Redactie

1 14 Feb 2014
Antwoord van Ruud Geerligs

Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

Erik Mol is beleidsmedewerker milieu bij de Gemeente Bronckhorst. In de BouwProfs groep op Linkedin is Erik op zoek naar het volgende: Ik z…

Begonnen door Michel Eek

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

Ik zoek een vloer die goed isoleert, is een vloer van schuimbeton (constructief) mogelijk?

Voor onze woning die wij gaan bouwen in Emmeloord met Passiefbouwblokken ben ik opzoek naar een vloer die goed isoleert. Omdat ons huis nog…

Begonnen door Monique Verhagen

10 20 Jan 2014
Antwoord van Rinus Haarman

Wordt de btw-regeling voor woningisolatie gewijzigd per 1-1 2014 of blijft alles bij het oude?

 Ton Willemsen is CEO bij Tonzon. In de BouwProfs Linkedin groep stelt Ton het volgende aan de orde: De VENIN meldt op woensdag 11 december…

Begonnen door BouwProfs Redactie

3 17 Dec 2013
Antwoord van Ton Willemsen

Rc van 3,5 naar Rc 5... maar per wanneer?

Hans Rutte werkt bij Green Label Products. In de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Rc van 3,5 naar R…

Begonnen door Michel Eek

21 28 Nov 2013
Antwoord van Joost Pothuis

Welke bouwconstructies mogen niet ontbreken in nieuw te ontwikkelen BIM pakket?

Voor een nieuw BIM pakket wat momenteel in Australië ontwikkeld wordt, wil men graag weten welke "standaard"bouwconstructies (bouwmethoden)…

Begonnen door Richard Muller

9 28 Nov 2013
Antwoord van jacques serle

Wat is jullie mening over duurzame stapelblokken met hoge isolatie?

Rinus Haarman is project voorbereider bij bouwkundig bureau Haarman. In de BouwProfs linkedin groep stelt hij de volgende vraag: Ik was aan…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 6 Nov 2013
Antwoord van Matthias de Vries

Is het na-isoleren van bestaande spouwmuren een goede zaak of juist niet?

Marcel Sijbers is eigenaar van Sijbers Bouw -en timmerbedrijf. In de BouwProfs groep op Linkedin zegt Marcel dat hij steeds meer vraag krij…

Begonnen door Andre Letsch

24 7 Okt 2013
Antwoord van Fokke Ros

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+