De bouw online verbonden.
Sorteren op:
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Moet geluidsbewust bouwen onderdeel zijn of worden van duurzaam bouwen?Geluidsoverlast is een van de meest voorkomende woonergernissen. Van bewonersklachten gaat 80 procent over geluidsoverlast. Met eenvoudige… Begonnen door Michel Eek |
9 |
13 Jan 2012 Antwoord van Sebastiaan van Ineveld |
hoe zijn uw ervaringen met -aan de binnenzijde- nageisoleerde spouwmuurconstructies?In vervolg op de lopende vraag/antwoord discussie van vandaag over het wel en wee van het volschuimen van een ongeïsoleerde spouwmuurconstr… Begonnen door Paul Kruse |
1 |
24 Nov 2011 Antwoord van Beate Bouwman |
Luchtdichtheid na een renovatie.Marcel Nooijen is bouwkundig thermograaf. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik voer bijna dagelijks luchtdicht… Begonnen door BouwProfs Redactie |
3 |
12 Okt 2011 Antwoord van Richard de la Roy |
Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.To Simons stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de vogende vraag: Voor het energiebesparingsforum van 15 september zoek ik goede praktijk… Begonnen door BouwProfs Redactie |
17 |
27 Sept 2011 Antwoord van Rick Bomans |
Heeft iemand ervaring met het merk Rocathaan pu-C40, en wat zijn de ervaringen?Hans Nout is architect. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: 'Ik heb een bouwkundige vraag: Bij de renovatie van… Begonnen door BouwProfs Redactie |
5 |
6 Jul 2011 Antwoord van Wieggers Hugo |
Op zoek naar de ins en outs van zonne-energie, wie helpt?Leon van Veelen is projectmanager bij BAM Woningbouw. In de Duurzaam Bouwen groep van BouwProfs heeft Leon de volgende vraag gesteld, hopel… Begonnen door Michel Eek |
14 |
24 Jun 2011 Antwoord van Jeroen van der Sluijs |
Is de renovatiemarkt de reddende engel voor de bouwsector?Harry Tossaint is directeur van de Twentse Woningbouwvereniging WBO Wonen. In zijn nieuwjaarstoespraak stond hij stil bij een aantal ontwik… Begonnen door Michel Eek |
11 |
11 Jan 2011 Antwoord van andries laane |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door