BouwProfs

De bouw online verbonden.

Bouwprof gezocht! (70)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Vertaler gezocht voor vertalen Nederlandse (bouw)teksten in het Duits.

Ik ben op zoek naar iemand die Nederlandse bouwteksten kan vertalen naar het Duits en die Duitse teksten kan corrigeren. De vertaler hoeft…

Begonnen door Michel Eek

3 24 Feb 2017
Antwoord van Birgit Stachowski

Koel en verwarming deskundige

Ik zoek een collega die voor mij demonstraties kan geven van onze E&W oplossing. Trainingen kan geven en het leuk vind niet de hele dag…

Begonnen door Ad de Jongh

0 14 Dec 2016

Gezocht: constructeur met affiniteit met klimmen

Initiatiefgroep Klimmers 073 (IK073) werkt aan realisatie van een klim- en boulderfaciliteit in ’s-Hertogenbosch. Wij hebben een mogelijke…

Begonnen door Anja Beyer

0 19 Jul 2016

Aannemer gezocht voor 4 woningen in Rotterdam

Beste mede Bouwprofs, Weet jij een aannemer in/om Rotterdam die de volgende werkzaamheden aan wil nemen. Het betreft momenteel 4 vrijstaand…

Begonnen door Erik Schampers

0 15 Mrt 2016

Projectmanager Nieuwbouw gezocht voor Woningstichting Barneveld.

Graag maken we je attent op de volgende interessante vacature voor een projectmanager Nieuwbouw. Woningstichting Barneveld staat, als eigen…

Begonnen door BouwProfs Redactie

0 26 Aug 2015

Ik zoek een goed en deskundig bedrijf op het gebied van vochtwering. Wie heeft tips?

Henry Koevoet zoekt in onze BouwProfs Linkedin groep naar de volgende bouwprof: Wie heeft een suggestie voor een goed en deskundig bedrijf…

Begonnen door BouwProfs Redactie

5 26 Aug 2015
Antwoord van Serge Kornuyt

Gezocht: ontwerper / bouwprof die 50 beton/steen verplaatsbare hondenkennels in uniform kan realiseren.

Om zonder vergunning te kunnen bouwen hebben we verplaatsbare, duurzame hondenkennels nodig, dat wil zeggen zonder fundering. Als bodem den…

Begonnen door Erna Verveer

2 26 Mei 2015
Antwoord van jacques serle

Bedrijf gezocht om schuifraam te plaatsen in winkelruit van een monumentaal pand.

Gezocht door Frans Westerman: Een bedrijf dat een schuifraam kan plaatsen in een winkelruit van een monumentaal pand. Er is inmiddels toest…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 22 Apr 2015
Antwoord van Harrie Lieverse

CPO project zoekt aanbieder die mee wil denken over een collectief zonnepaneel systeem.

Aan het Houtblazerspad te Oud-Beijerland wordt een appartementengebouw met 20 woningen gerealiseerd. Het project WonenaandeKreek is een CPO…

Begonnen door Andre Letsch

2 15 Apr 2015
Antwoord van Henk Slijp

CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

Het CPO project WonenaandeKreek in Oud Beijerland is op zoek naar professionals die voor het vervolg een rol zouden kunnen spelen. Inmiddel…

Begonnen door BouwProfs Redactie

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+