BouwProfs

De bouw online verbonden.

BouwProfs discussie (354)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Waarom moeten veel bouwbedrijven nog steeds smeken om het vertrouwen van de opdrachtgever?

Stephen Covey schreef het al: Ieder permanent zakelijk succes is gebaseerd op vertrouwen. In de vele contacten die ik heb met directies en…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 20 Mrt 2015
Antwoord van Ron Reijnders

Kan de overheid moreel gezien een verbod op asbestdaken opleggen aan gebouw eigenaren?

De kogel is door de kerk, de Ministerraad heeft ingestemd met het voorstel van Staatssecretaris Mansveld om met ingang van het jaar 2024 as…

Begonnen door Michel Eek

5 9 Mrt 2015
Antwoord van jacques serle

Hoe innovatief zijn we nog in de architectuur?

De markt verandert en het type opdrachtgever verandert mee van woningbouwcorporatie naar particuliere belegger. Deze belegger zoekt verzeke…

Begonnen door BouwProfs Redactie

4 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

Moeten pensioenfondsen bijspringen om nieuwbouwprojecten van de grond te krijgen?

In onze BouwProfs Linkedin groep zag ik zojuist een vraag voorbij komen van Chantal Cok. Chantal las net als vele anderen vandaag het nieuw…

Begonnen door Michel Eek

5 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

Schilderen natte balkonvloer, welk verf systeem is geschikt?

Van een appartementsgebouw uit 1952, op 700m van de kust, zijn de geschilderde cementvloeren in slechte staat. Onze vaste schilder wil ze w…

Begonnen door Jan Bovenlander

9 29 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

Wat is wel en wat is niet acceptabel binnen een prestatiecontract?

In de samenwerking met de overheid krijgen de opdrachtnemers meer en meer eigen verantwoordelijkheden toebedeeld. Het inzetten van een pres…

Begonnen door Michel Eek

1 22 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

In deze rubriek krijgen deelnemers aan BouwProfs de gelegenheid zich voor te stellen. Een mooie gelegenheid om iets over jezelf en je bedri…

Begonnen door Andre Letsch

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

Moeten we de overdrachtsbelasting afschaffen om zo de woning verkoop te stimuleren?

Op BouwProfs houden Frank van Unen en Raymond Mos een pleidooi om de overdrachtsbelasting af te schaffen. Ze doen deze oproep naar aanleidi…

Begonnen door Michel Eek

3 15 Jan 2015
Antwoord van Arno Schipper

Hoe lastig is het voor een ZZP'er in de bouw om opdrachten te verwerven?

Het aantal ZZP’ers in de bouw in Nederland ligt ver boven de 100.000. Dat zijn dus heel veel zelfstandigen. En er komen heel snel steeds me…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 13 Jan 2015
Antwoord van Ruud Kerkhof

Welke rol moet de aannemer hebben in een bouwteam?

Als een bouwteam goed wil gaan functioneren dan moet de aannemer ook bij de adviseurs van de opdrachtgever gerekend worden. Mijn ervaring i…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 5 Jan 2015
Antwoord van David Meijer

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+