BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Bas van Bussel (13)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@cladders Wanneer er geen vergunning nodig zal je nog steeds moeten voldoen aan even…"

Bas van Bussel heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op Vraag over de RC waarde bij isoleren bij een ingrijpende renovatie.

8 18 Mrt 2014
Antwoord van Wiebe Fokkema

"Nu ze de prototypes nog moeten maken en daarvoor investeerders zoeken lijkt mij vers…"

Bas van Bussel heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Windturbine voor woning gezocht. Wie helpt?

12 30 Dec 2013
Antwoord van Bas van Bussel

"Met andere woorden zal in de lijst van zaken bij verkoop moeten worden opgenomen of…"

Bas van Bussel heeft 27 Aug 2013 gereageerd op Moeten zonnepanelen wel opgenomen worden in het energielabel?

20 27 Aug 2013
Antwoord van Ben Klunder

"De 6% BTW regeling geldt niet voor constructeurs volgens de Vragen en Antwoorden van…"

Bas van Bussel heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)

11 26 Mrt 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"Er wordt bij indieningsvereisten gevraagd om berekeningen. m.a.w. Het moet voor de g…"

Bas van Bussel heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Vraag over indieningsvereisten bij uitbreiding woning.

8 14 Feb 2013
Antwoord van Bas van Bussel

"Er zij ondertussen diverse websites over passiefhuizen. Vanuit het principe Passiefh…"

Bas van Bussel heeft 12 Nov 2012 gereageerd op Hoe vergroot ik effectief mijn kennis op het gebied van Passiefhuizen?

10 13 Nov 2012
Antwoord van Harrie Lieverse

"Het zou een minister moeten zijn voor Duurzame Ontwikkeling en Woningmarkt. Woningma…"

Bas van Bussel heeft 26 Okt 2012 gereageerd op Minister voor de woningmarkt, goede zaak of niet?

8 30 Okt 2012
Antwoord van Arno Wentink

"Met het pakket waar ik mee werk wordt gebruik gemaakt van de SfB-codering als toevoe…"

Bas van Bussel heeft 21 Mei 2012 gereageerd op Onderzoek over de mogelijkheden met BIM, wie helpt?

6 19 Jun 2012
Antwoord van Nicolien

"Informeer eens naar Jotun bij de officiële Jotun-importeur Norway Coatings. Ze hebbe…"

Bas van Bussel heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?

30 17 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

"De fundering plaatselijk blootleggen. Dan heb je in ieder geval de afmeting van de s…"

Bas van Bussel heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Waar haal je gegevens van bestaande panden vandaan?

14 28 Mei 2011
Antwoord van Geert van der Weide

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+