BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Bas van Bussel heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op Vraag over de RC waarde bij isoleren bij een ingrijpende renovatie.
Bas van Bussel heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Windturbine voor woning gezocht. Wie helpt?
Bas van Bussel heeft 27 Aug 2013 gereageerd op Moeten zonnepanelen wel opgenomen worden in het energielabel?
Bas van Bussel heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)
Bas van Bussel heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Vraag over indieningsvereisten bij uitbreiding woning.
Bas van Bussel heeft 12 Nov 2012 gereageerd op Hoe vergroot ik effectief mijn kennis op het gebied van Passiefhuizen?
Bas van Bussel heeft 26 Okt 2012 gereageerd op Minister voor de woningmarkt, goede zaak of niet?
Bas van Bussel heeft 21 Mei 2012 gereageerd op Onderzoek over de mogelijkheden met BIM, wie helpt?
Bas van Bussel heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?
Bas van Bussel heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Waar haal je gegevens van bestaande panden vandaan?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.