BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Fred Janssen heeft 8 Nov 2012 gereageerd op Plavuizenvloer staat bol en is geheel gescheurd. Wat kan de oorzaak zijn?
Fred Janssen heeft 25 Okt 2012 gereageerd op Wie weet een oplossing voor het passeren van gas- en waterleidingen over een dilatatie?
Fred Janssen heeft 15 Okt 2012 gereageerd op Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?
Fred Janssen heeft 12 Okt 2012 gereageerd op Mogen ontluchtingsventielen WKO-installatie in appartement uitkomen?
Fred Janssen heeft 10 Okt 2012 gereageerd op Is een PVC vloer toe te passen in een sportaccommodatie ivm de zware belastinggraad?
Fred Janssen heeft 5 Okt 2012 gereageerd op CV-leidingen op stadsverwarming en gelegd in de druklaag van de betonvloer kunnen gaan lekken? Waarom en wat is de adequate oplossing?
Fred Janssen heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?
Fred Janssen heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Op natuursteen vloer vormen zich vlekken, wat kan dit zijn?
Fred Janssen heeft 6 Sept 2012 gereageerd op BIM voor Projectleiders? Nee, dat doen de modelleurs binnen het bedrijf!
Fred Janssen heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op Opvullen kruipruimte met schuimbeton
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.