BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Harry Noordberger heeft 26 Jun 2014 gereageerd op ik ben op zoek naar een bedrijf die een bestaande kelder echt goed waterdicht kan krijgen.
Harry Noordberger heeft 22 Mrt 2014 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?
Harry Noordberger heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?
Harry Noordberger heeft 3 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?
Harry Noordberger heeft 20 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?
Harry Noordberger heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?
Harry Noordberger heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert
Harry Noordberger heeft 2 Jul 2013 gereageerd op Vraag over het strooien van metaalzand op vers beton.
Harry Noordberger heeft 4 Apr 2013 gereageerd op Kan er een verandering in het binnenklimaat van een woning optreden na na-isolatie van de vloer?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.