BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Harry Noordberger (16)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Er zijn meerdere oorzaken waarom een kelder nat is of lekt, als de kelder echt lekt…"

Harry Noordberger heeft 26 Jun 2014 gereageerd op ik ben op zoek naar een bedrijf die een bestaande kelder echt goed waterdicht kan krijgen.

18 29 Jun 2014
Antwoord van Peter van den Ende

"Iedereen bedankt voor de reacties, mooi om te merken dat men meedenkt en argumenteer…"

Harry Noordberger heeft 22 Mrt 2014 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?

22 31 Mrt 2016
Antwoord van Gertjan Schaap

"Bedankt voor het bellen dinsdag gaan we kijken wat er aan te doen is, een schimmelkw…"

Harry Noordberger heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?

17 6 Mrt 2014
Antwoord van Kees Snepvangers

"Er zijn meerdere mogelijkheden voor, nou ben ik morgen in de buurt van Rotterdam als…"

Harry Noordberger heeft 3 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?

17 6 Mrt 2014
Antwoord van Kees Snepvangers

"Ook mee eens.   "

Harry Noordberger heeft 20 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?

11 21 Dec 2013

"Als er verder geen verbouwingen zijn geweest die kunnen leiden tot hoge vochtpercent…"

Harry Noordberger heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Vochtig kaphout op een onverwarmde zolder, hoe voorkom ik dat?

11 21 Dec 2013

"Bedankt op twitter ben ik ook te volgen, en meestal begin ik met #zwamverhalen:"

Harry Noordberger heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Een foto zegt meer dan duizend woorden zegt men wel eens, misschien kan u even een f…"

Harry Noordberger heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Ik ben het eens met dhr. Liebregts,en dhr. Wouters, tijdens de verharding ontstaat c…"

Harry Noordberger heeft 2 Jul 2013 gereageerd op Vraag over het strooien van metaalzand op vers beton.

4 2 Jul 2013
Antwoord van Marcel eekhout

"Helemaal mee eens Michaël, isolatie en naisolatie zijn twee verschillenden, daarbij…"

Harry Noordberger heeft 4 Apr 2013 gereageerd op Kan er een verandering in het binnenklimaat van een woning optreden na na-isolatie van de vloer?

17 15 Apr 2013
Antwoord van Ton Willemsen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+