BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michel Eek (577)

Discussies waarop is gereageerd (237) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"FSC Nederland heeft inmiddels een artikel op haar website geplaatst in reactie op he…"

Michel Eek heeft 26 Aug 2013 gereageerd op Is het FSC keurmerk hout ten dode opgeschreven?

8 3 Sept 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"De indeling naar tips en rubricering gaan we zeker ter harte nemen. Wat het knippen…"

Michel Eek heeft 19 Jul 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Dankjewel Elske, en jij bedankt voor je bijdrage."

Michel Eek heeft 24 Jun 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Beste allen, We hebben nogal veel reacties gekregen van mensen die het ebook Duurzaa…"

Michel Eek heeft 23 Jun 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Inmiddels is de startpagina live gegaan. Jullie kunnen hem hier bekijken. Nogmaals b…"

Michel Eek heeft 18 Jun 2013 gereageerd op Ik werk aan een Cradle-to-Cradle startpagina, wie heeft tips?

14 18 Jun 2013
Antwoord van Michel Eek

"Zeker Nina, interessante website. Bedankt! "

Michel Eek heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik werk aan een Cradle-to-Cradle startpagina, wie heeft tips?

14 18 Jun 2013
Antwoord van Michel Eek

"Dag Alexander, Probeer de link die ik in mijn eerdere bericht noem te openen op je…"

Michel Eek heeft 22 Mei 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Beste allen, inmiddels hebben we de eerste versie van het ebook klaar. Een ieder kan…"

Michel Eek heeft 22 Mei 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Michaël, bedankt voor de opmerking. We hebben de bewuste passage inmiddels verwijder…"

Michel Eek heeft 4 Apr 2013 gereageerd op Kan er een verandering in het binnenklimaat van een woning optreden na na-isolatie van de vloer?

17 15 Apr 2013
Antwoord van Ton Willemsen

"Beste mensen, mag ik de betrokken mensen vragen om op inhoud met elkaar te discussië…"

Michel Eek heeft 26 Mrt 2013 gereageerd op Bouwvergunning aanvragen wanneer het pand nog niet op naam staat?

8 26 Mrt 2013
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+