BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Hans Pardoel (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik vermoed dat veel vaste werknemers gedwongen gaan worden ZZP-er te worden, want ve…"

Hans Pardoel heeft 11 Feb 2010 gereageerd op Wat is uw mening over het op handen zijnde akkoord over vorst WW?

4 13 Feb 2010
Antwoord van Joost Jan Dorrestijn

"Als groenliefhebber en groenprofessional kan ik groenwoningen zeer beamen. Ik ben er…"

Hans Pardoel heeft 21 Jan 2010 gereageerd op Past het gedachtengoed van passiefhuizen wel bij de nuchtere Hollander?

28 31 Jan 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik ben Hans Pardoel, 44 jaar oud, getrouwd, 2 kinderen en eigenaar van Hans Pardoel…"

Hans Pardoel heeft 8 Jan 2010 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Stelt u de vraag maar eens aan mensen die al jaren ingeschreven staan bij woningbouw…"

Hans Pardoel heeft 13 Nov 2009 gereageerd op Houden gemeenten bij hun woningbouwprogramma’s te weinig rekening met bewonerswensen?

6 16 Nov 2009
Antwoord van Michiel Daalmans

"Als kennis en kunde niet worden gedeeld in en door bedrijven ligt de economie wat be…"

Hans Pardoel heeft 4 Okt 2009 gereageerd op Kennismanagement in de Bouw heeft wel degelijk zin

9 22 Okt 2009
Antwoord van Erik van der Garde

"Beste mensen, de bouwsector is wel belangrijk maar niet de essentie van de oplossing…"

Hans Pardoel heeft 19 Sept 2009 gereageerd op Is de bouw de katalysator voor economisch herstel?

5 5 Nov 2009
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Dag Frank, Als ik kijk naar de werkelijke vraag van mijn klanten die een huis wille…"

Hans Pardoel heeft 3 Sept 2009 gereageerd op Particulier opdrachtgeverschap als oplossing voor de bouwcrisis.

8 4 Sept 2009
Antwoord van Jan Th. van der Heeden

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+