BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carlo Berendsen (19)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Als iemand u hier antwoordt op kan geven dan is het Takkenkamp voegwerken uit Zelhem…"

Carlo Berendsen heeft 14 Jan 2013 gereageerd op herstellen voegwerk.

12 15 Jan 2013
Antwoord van A.W. de Rijk

"Beste Raymond, Omdat een industriele vloer zijn doel voorbij schiet, heb ik het verm…"

Carlo Berendsen heeft 26 Nov 2012 gereageerd op Vloeistofdichte afwerking gezocht voor zc-dekvloer in een garage.

7 3 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"André Verhijde heeft hier prima uiteengezet wat het probleem zou kunnen zijn. Ik ben…"

Carlo Berendsen heeft 8 Nov 2012 gereageerd op Plavuizenvloer staat bol en is geheel gescheurd. Wat kan de oorzaak zijn?

11 11 Nov 2013
Antwoord van Peer Schoofs

"Goedemorgen Paul, Ook ik heb net als Richard geen ervaring of zelfs maar iets wat in…"

Carlo Berendsen heeft 16 Jul 2012 gereageerd op Wat is de beste situering van een groot atrium schoolgebouw?

14 28 Aug 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"  Ik ben het helemaal met Syds eens ! Werknemers in loondienst hebben in de glorieti…"

Carlo Berendsen heeft 18 Jun 2012 gereageerd op ZZP'ers zitten in de tang.

19 26 Jun 2012
Antwoord van Mark Maas

"  Ik ben het met Onno eens dat hier sprake kan zijn van meerdere oorzaken. De belang…"

Carlo Berendsen heeft 6 Jun 2012 gereageerd op is een losgekomen egaline het bewijs dat een vloer die bol staat, goed gelegd is?

5 3 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"Dag Andries, Recentelijk hebben we zelf ook iets dergelijks bij de hand gehad en ik…"

Carlo Berendsen heeft 2 Mei 2012 gereageerd op brandwerende scheiding bij leidingkokers, hoe hier mee om te gaan?

15 10 Mei 2012
Antwoord van Ben Klunder

"Nog een optie: Ondergrond netjes egaliseren en betegelen: mooi strak, geen naden ond…"

Carlo Berendsen heeft 25 Nov 2011 gereageerd op afwerken binnenzijde garage

13 30 Nov 2011
Antwoord van Lisette Blok

"Beste Richard, Ik lees dat het probleem al opgelost is, maar wil je graag even verwi…"

Carlo Berendsen heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"Goedemorgen Mariette, Kijk een even op deze link: http://www.insulation.kingspan.com…"

Carlo Berendsen heeft 9 Sept 2011 gereageerd op Wie weet er een goede betaalbare buitenbeplating voor gebruik in HSB?

23 21 Okt 2011
Antwoord van Jelke Boonstra

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+