BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Esteban van Zeijl (28)

Discussies waarop is gereageerd (26) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Met innovatief, anders, aanbesteden kun je vaak al heel veel doen om in ieder geval…"

Esteban van Zeijl heeft 8 Apr 2011 gereageerd op If you pay peanuts you will get monkeys.

19 12 Apr 2011
Antwoord van Onno Brasser

"Het is voor mijn niet te begrijpen dat kernenergie opeens 'schone energie' heet. Het…"

Esteban van Zeijl heeft 12 Nov 2010 gereageerd op Zeeland zet vol in op kernenergie.

25 22 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Beste Kees, Klinkt mij in de oren als dat je je licht moet opsteken bij Fermacell. Z…"

Esteban van Zeijl heeft 16 Sept 2010 gereageerd op Voor een particulier woningbouwproject ben ik op zoek naar de meest duurzame betonnen systeemvloer.

10 16 Sept 2010
Antwoord van Esteban van Zeijl

"Hout, of Bamboe en voor een deel ook Riet, slaat CO2 op tijdens de groei. Wanneer je…"

Esteban van Zeijl heeft 10 Mei 2010 gereageerd op Is het reduceren van hout gebruik in gebouwen als duurzaam te bestempelen?

12 21 Mei 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Dit moet je vooral bekijken vanuit vastgoedwaarde, waarbij kwaliteit en met name duu…"

Esteban van Zeijl heeft 7 Mei 2010 gereageerd op Slooppremie voor kantoren?

7 7 Mei 2010
Antwoord van Luc Christiaans

"BTW wordt betaald door de eindgebruiker, en de aannemers zullen er dus slechts gedee…"

Esteban van Zeijl heeft 4 Feb 2010 gereageerd op BTW verlaging op FSC hout goede maatregel om concurrentie te bevorderen?

10 15 Mrt 2010
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+