BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Dick Ottervanger (46)

Discussies waarop is gereageerd (45) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Na dit artikel met aandacht gelezen te hebben, zie ik de link niet tussen prestatie…"

Dick Ottervanger heeft 10 Feb 2015 gereageerd op Geeft het Energielabel eindelijk grip op energie prestaties?

6 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Henry Ford zei ook tegen zijn klanten: "you can have any colour you like, as long as…"

Dick Ottervanger heeft 30 Jun 2014 gereageerd op Bouwers denken pas na over innovatie en duurzaamheid als dat in regelgeving wordt vastgelegd.

10 30 Jun 2014
Antwoord van Dick Ottervanger

"Ik denk dat dat wel waar is en ben het eens met de verklaring van George B. Aan de a…"

Dick Ottervanger heeft 27 Jun 2014 gereageerd op Bouwers denken pas na over innovatie en duurzaamheid als dat in regelgeving wordt vastgelegd.

10 30 Jun 2014
Antwoord van Dick Ottervanger

"Zou deze discrepantie te voorkomen zijn, indien de hoofdaannemer en onderaannemers z…"

Dick Ottervanger heeft 5 Apr 2014 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"George, ben het helemaal met je eens en had zelf heel vroeg in deze discussie ook ie…"

Dick Ottervanger heeft 31 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?

32 4 Apr 2014
Antwoord van Derk Budde

"De architect is in dienst van de opdrachtgever een gebouw te ontwerpen dat in eerste…"

Dick Ottervanger heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?

32 4 Apr 2014
Antwoord van Derk Budde

"Als bouwkundig werkvoorbereider heb ik mijn sporen verdiend op succesvolle en comple…"

Dick Ottervanger heeft 17 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Helemaal eens met Michaël en Mark. Die aannemer lijkt zo uit het programma "Help, mi…"

Dick Ottervanger heeft 12 Feb 2014 gereageerd op Klimaatbestendig bouwen... in hoeverre is de bouw hier klaar voor?

6 12 Feb 2014
Antwoord van Dick Ottervanger

"Ik kan me hier niets bij voorstellen. Hoe borg je de kwaliteit? Hoe snel is het? Mee…"

Dick Ottervanger heeft 4 Feb 2014 gereageerd op Heeft 3D printen in de bouw een toekomst?

11 17 Feb 2014
Antwoord van Marcel Reitsema

"@Frank - Met je laatste opmerking dat Lloyds nauwelijks wat van zal merken, een milj…"

Dick Ottervanger heeft 31 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+