BouwProfs

De bouw online verbonden.

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'duurzaam' (116)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Energie behoefte van duurzaam te ontwerpen kantoor. Wie heeft informatie?

Florian Eckardt is architect bij Upfrnt. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Waar vind ik de beste informatie ov…

Begonnen door Michel Eek

7 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

Producten gezocht die ontworpen zijn vanuit het C2C principe.

Jan Koster is directeur / eigenaar van Renohout. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Vanuit mijn eigen ondernemi…

Begonnen door BouwProfs Redactie

14 25 Okt 2011
Antwoord van Beate Bouwman

Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.

Een totaal verwaarloosde woning in de wijk St. Marten in Arnhem moet uitgroeien tot een voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten. De S…

Begonnen door Michel Eek

22 24 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

Welk glas te gebruiken voor duurzaam kantoor?

Rinus Haarman is projectbegeleider bij Bouw Kantoor Raalte. In de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep stelt hij de volgende vraag: Welk glas z…

Begonnen door Michel Eek

12 17 Okt 2011
Antwoord van Ron Brandhorst

Wat is de commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed?

Lars van de Waeren heeft via Twitter de volgende vraag voorgelegd aan BouwProfs. Wat is de commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed? Da…

Begonnen door Michel Eek

10 13 Mei 2011
Antwoord van Ger van der Zanden

''Het Beste Uitgevoerde Duurzame Idee''

Jaar in jaar uit probeert men ''Het beste Duurzame Idee'' uit te vinden. De beste ideen liggen meestal op straat. Mijn vraag is, wat jullie…

Begonnen door Loek Verdonk

13 8 Mei 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

In hoeverre snijden doelstellingen duurzaamheid van de overheid nog hout?

Actievoerders van Milieudefensie hebben op vandaag het paleis op de Dam beklommen en spandoeken met de leus 'Rijk aan fout hout' opgehangen…

Begonnen door Michel Eek

6 7 Apr 2011
Antwoord van Karel Dekker

Cradle to cradle heeft het imago van greenwasher voor onnodige nieuwbouw...

Op de weblog Duurzaam Gebouwd staat deze week een blog te lezen over duurzaamheid en de huidige realiteit. Jaap Wiedenhoff, directeur Arup…

Begonnen door Andre Letsch

10 28 Mrt 2011
Antwoord van Marc Roos

Wordt het tijd voor een website met actuele terugverdientijden bij inzet duurzaam bouwen?

Op de weblog duurzaamgebouwd.nl pleit bouweconoom Hans Hidden voor het ontwikkelen van een nieuwe website. Zijn idee luidt: "Zou het niet i…

Begonnen door Michel Eek

7 19 Feb 2011
Antwoord van Michaël de Vos

Wie weet veel van 0 energie woningen af?

Gert van Dorsten heeft in de linkedin subgroep Duurzaam Bouwen van BouwProfs de volgende vraag gesteld: "Ik ben de mogelijkheid aan het ond…

Begonnen door BouwProfs Redactie

36 9 Feb 2011
Antwoord van Ivo Opstelten

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+